به روز رسانی بعدی Halo Infinite محتوای هیجان انگیزی را به ارمغان می آورد

توسعه دهندگان Halo Infinite تاریخ و جزئیات آپدیت بعدی بازی را فاش کردند.

استودیو 343 صنایع در بیانیه ای رسمی تایید کرد که آپدیت جدید Halo Infinite در تاریخ 29 فوریه 1402 (19 مارس 2024) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این به‌روزرسانی شامل یک بازنگری اساسی در وب بازی برای رفع مشکلاتی مانند عدم هماهنگی یا ضربه زدن به بازیکن در گوشه‌ها است.

علاوه بر این، یک سیستم ضد تقلب آسان به بازی اضافه خواهد شد تا توسعه دهنده بتواند بهتر با متقلب ها در Halo Infinite مقابله کند. استودیو 343 Industries گفت: «با به‌روزرسانی ماه مارس، توانایی‌های ما برای شناسایی و اقدام در مورد تقلب بهبود می‌یابد، و امنیت کلی بازی و توانایی ما در پاسخگویی به متقلب‌ها تا حد زیادی افزایش می‌یابد.»

مبارزه در بخش چند نفره Halo Infinite

به‌روزرسانی آینده Halo Infinite شامل یک به‌روزرسانی برای بخش Squad Battle می‌شود و هفت نقشه توسط طرفداران را در حالت Forge ارائه می‌دهد. دو تا از این نقشه ها بر اساس منطقه Perdition از Halo 4 و Timberland از Halo: Combat Evolved و نقشه های دیگر Refuge، Rendezvous، Gyre، Harvest و Behemoth کاملا جدید هستند.

استودیو 343 صنایع نیز اشاره کرد که جزئیات بیشتر در مورد این به روز رسانی در یک وبلاگ اختصاصی منتشر خواهد شد. Halo Infinite هم اکنون برای PC، Xbox One و Xbox Series در دسترس است گروه تولید محتوای پس از تولید را در قالب فصل منتشر می کرد، اما بعداً رویکرد خود را به انتشار محتوا بر اساس فرآیند تغییر داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  شما می توانید 14 بازی جنگ ستارگان را با قیمت کمتر از 20 دلار دریافت کنید، اما فقط در صورتی که سریع عمل کنید