جکی چان و جان سینا برای یک ماموریت سخت در تریلر Hidden Strike با هم متحد می شوند

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار Hidden Strike منتشر نشده است. سبک بالشبازیگر بازی تاج و تخت و آمادئوس سرافینی جکی چان و جان سینا در این فیلم همبازی خواهند بود. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری برای جکی چان و جان سینا است که در انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem بازی کردند.

اسکات دبلیو، کارگردان Need for Speed ​​و The Expendables 4، Hedden Strike را بر عهده داشت. در خلاصه این فیلم اکشن کمدی می خوانیم: «دو سرباز سابق نیروی ویژه باید غیرنظامیان را از بزرگراه مرگ تا منطقه امن سرسبز بغداد همراهی کنند».

جکی چان با فیلم های کمدی بادی غریبه نیست و به بازی در نقش Private Lee در ساعت شلوغی عادت دارد. قسمت چهارم فیلم ساعت پیک همراه با بازی کریس تاکر نیز در حال تولید است. در ادامه، جان سینا در فیلم مورد انتظار باربی و تریلر جاسوسی Argylle بازی خواهد کرد. این بازیگر آمریکایی در فیلم اکشن Fast X نیز بازی کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که تریلر جدیدی از کمدی اکشن Hidden Strike از XYZ Films منتشر شده است. در این فیلم جکی چانرزمی کار افسانه ای از هنگ کنگ و جان سیناکشتی گیران حرفه ای آمریکایی تیمی را برای یک ماموریت دشوار تشکیل می دهند. تریلر جدید شیمی بین این دو را به عنوان دو سرباز سابق نیروهای ویژه که برای یک ماموریت ویژه به بغداد سفر می کنند، نشان می دهد.

XYZ Films تریلر جدیدی از فیلم Hidden Strike با بازی جکی چان و جان سینا منتشر کرده است.

بخوانید  پیش‌فروش انیمه Pokémon: Arceus Chronicles 25 درصد قبل از انتشار در 27 فوریه است.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر