بدون ضبط مجدد دیالوگ در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

کونامی در بازی تایید شد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater فقط از فایل های صوتی بازی اصلی استفاده مجدد می کند و دیالوگ ها دوباره ضبط نمی شوند.

زمانی که کونامی برای اولین بار بازی را منتشر کرد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater رونمایی شد، ناشر می‌گوید در بازسازی مورد انتظار صداپیشگان اصلی بازی حضور خواهند داشت. اما حالا این شرکت به The Verge توضیح داده است که این بازسازی از صدای بازی اصلی استفاده می کند و هیچ تغییر یا ضبط مجددی در آن وجود نخواهد داشت.

در حالی که برخی ممکن است حس نوستالژیک شنیدن همان صدای اصلی را دوست داشته باشند، بسیاری از بازسازی‌های بازی‌های بزرگی مانند Final Fantasy VII و Resident Evil 4 شامل دیالوگ‌های بازنویسی شده یا صداپیشگی دوباره ضبط شده بودند. با توجه به مبهم بودن اعلامیه اولیه، حدس زده می شد که همین اتفاق برای بازسازی Metal Gear Solid: Sneak Eater نیز می تواند بیفتد. با توجه به نظرات آنلاین، بسیاری از طرفداران تصور می کردند که بازسازی Metal Gear Solid 3 برای ضبط مجدد دیالوگ ها پیش خواهد رفت. اما در واقعیت اینطور نشد.

بازسازی Metal Gear Solid 3 با نام رسمی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد. اما می دانیم که این بازی ویدیویی برای پلی استیشن 5 است، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و هیدئو کوجیماخالق اصلی مجموعه هیچ دخالتی در ساخت این بازسازی ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بتمن 2 به سال 2026 موکول شد