بتمن 2 به سال 2026 موکول شد

بتمن 2 یک سال به تعویق افتاده است. دنباله به کارگردانی رابرت پتینسون برای اکران در 2 اکتبر 2026 برنامه ریزی شده است. این فیلم در ابتدا برای اکتبر 2025 برنامه ریزی شده بود.

برادران وارنر به گزارش هالیوود ریپورتر، این تغییر را روز سه شنبه اعلام کرد، اما توضیحی برای این تصمیم ارائه نکرد.

بتمن به کارگردانی مت ریوز در مارس 2022 اکران شد و بیش از 770 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت. علاوه بر پتینسون در نقش بتمن، در این فیلم پل دانو در نقش ریدل و کالین فارل در نقش پنگوئن بازی کردند. زوئی کراویتز در نقش زن گربه ای، اندی سرکیس در نقش آلفرد و جفری رایت در نقش کمیسیونر گوردون بازی کردند. بری کیوگان در پایان فیلم نقش جوکر را بازی کرد و احتمالاً نقش بزرگ تری را در ادامه فیلم بازی می کند (اگرچه این موضوع در حال حاضر تایید نشده است).

در حالی که طرفداران باید کمی بیشتر برای The Batman 2 منتظر بمانند، سری اسپین آف پنگوئن با بازی فارل در بازگشت به این نقش، اواخر امسال در Max پخش خواهد شد. علاوه بر این، جوکر 2 با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا قرار است در ماه اکتبر اکران شود.

بررسی The Batman از GameSpot به آن امتیاز 6/10 داد. میسون داونی منتقد نوشت: “این یک گاتهام است که هم آشنا و هم جدید، پایه ای و به نوعی کاملاً عجیب است.” اگر بتمن یک شاهکار بزرگ داشته باشد که باید در اقتباس های لایو اکشن آینده تکرار شود، این یکی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  لیست شرکت های حاضر در جشنواره بازی تابستانی 2023؛ حضور سونی و مایکروسافت