نحوه پخش یا خرید همه برندگان اسکار 2024

اگر اسکار یکشنبه به شما انگیزه می دهد که با بهترین فیلم های سال گذشته آشنا شوید، خوش شانس هستید. همه ده نامزد بهترین فیلم و برندگان متعدد در سایر بخش‌ها مانند بهترین مستند را می‌توان به صورت آنلاین پخش، خریداری یا اجاره کرد. البته، همه آنها در همه پلتفرم ها در دسترس نیستند: برخی از آنها منحصر به خدماتی مانند Netflix یا Prime Video هستند، در حالی که برخی دیگر فقط برای اجاره از فروشگاه هایی مانند iTunes در دسترس هستند.

برای سهولت در تماشای همه فیلم‌های برنده اسکار 2024، فهرستی از همه برندگان و نامزدهای برجسته را به همراه پیوندهایی برای تماشا یا خرید گردآوری کرده‌ایم. اگر قبلاً به برخی از برندگان و نامزدهای اسکار نگاه کرده اید، ممکن است علاقه مند به خواندن کتاب هایی باشید که الهام بخش پنج نامزد بهترین فیلم بوده اند.

برنده بهترین فیلم – اوپنهایمر کجا تماشا کنیم

اوپنهایمر
اوپنهایمر

اگر امسال فقط یک فیلم ارائه شده در اسکار را تماشا کنید، احتمالاً باید اوپنهایمر باشد. این فیلم نه تنها عنوان ارزنده بهترین فیلم را از آن خود کرد، بلکه در 12 رشته دیگر نیز نامزد دریافت جایزه شد که از میان آنها بهترین بازیگر مرد (کیلین مورفی)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (رابرت داونی جونیور)، بهترین کارگردانی (کریستوفر نولان)، بهترین فیلم موسیقی اصلی، بهترین فیلمبرداری و بهترین تدوین. به عبارت دیگر، اوپنهایمر شب بزرگی داشت. خوشبختانه، برای پخش در Prime Video و Peacock به راحتی در دسترس است، یا می توانید نسخه 4K Blu-ray را با تخفیف در آمازون خریداری کنید. شما همچنین می توانید نسخه دیجیتال را در چندین ویترین فروشگاه آنلاین اجاره کنید.

بخوانید  تصاویر دوربین مدار بسته زیر نور ستارگان؛ تکنولوژی کمتر دیده شده از نگاه دوربین مارکت

کجا می توان نامزدهای بهترین فیلم را تماشا کرد

قاتلان ماه گل
قاتلان ماه گل

در حالی که اوپنهایمر ممکن است در نود و ششمین جایزه اسکار برنده شده باشد، 9 نامزد دیگر بهترین فیلم نیز ارزش تماشا را دارند. هر فیلم در چندین بخش دیگر نامزد شد و حتی چندین جایزه از جمله منطقه مورد علاقه (بهترین فیلم بین المللی)، Poor Things (بهترین بازیگر زن، اما استون)، Holdovers (بهترین بازیگر نقش مکمل زن، Da'Vine Joy Randolph) دریافت کرد. ، داستان آمریکایی (بهترین فیلمنامه اقتباسی)، Anatomy of a Fall (بهترین فیلمنامه اصلی) و باربی (بهترین آهنگ اصلی). از دیگر نامزدها می توان به Killers of the Flower Moon، Maestro و Past Lives اشاره کرد.

همه نامزدهای بهترین فیلم را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر خریداری، اجاره یا پخش کنید.

  • داستان های آمریکایی (برنده: بهترین فیلمنامه اقتباسی)
  • آناتومی سقوط (برنده: بهترین فیلمنامه اصلی)
  • باربی (برنده: بهترین آهنگ اصلی)
  • باقی مانده (برنده: بهترین بازیگر نقش مکمل زن – داواین جوی راندولف)
  • قاتلان ماه گل
  • استاد
  • زندگی های گذشته
  • چیزهای بیچاره (برنده: بهترین بازیگر زن – اما استون)
  • منطقه مورد علاقه (برنده: بهترین فیلم بلند بین المللی)

کجا می توان سایر برندگان را تماشا کرد

داستان شگفت انگیز هنری شکرداستان شگفت انگیز هنری شکر
داستان شگفت انگیز هنری شکر

اگر می خواهید سایر برندگان اسکار را فراتر از نامزدهای بهترین فیلم بررسی کنید، چندین برنده دیگر نیز برای پخش در دسترس هستند، از جمله بهترین مستند و بهترین فیلم کوتاه. تنها برنده بزرگی که هنوز در دسترس نیست پسر و حواصیل (بهترین فیلم انیمیشن) جنگ تمام شد! (بهترین فیلم کوتاه انیمیشن) و گودزیلا منهای یک (بهترین جلوه های بصری).

  • 20 روز در ماریوپل (برنده: بهترین مستند بلند)
  • داستان شگفت انگیز هنری شکر (برنده: بهترین فیلم کوتاه لایو اکشن)
  • آخرین تعمیرگاه (برنده: بهترین فیلم کوتاه مستند)
بخوانید  بخش جزیره از Resident Evil 4 Remake حذف نشده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر