هزاران بازی و فیلم جنگ ستارگان در فروشگاه مایکروسافت به فروش می رسد

ابتدا، تا 4 می، می‌توانید تا 85 درصد تخفیف برای بازی‌های جنگ ستارگان در فروشگاه مایکروسافت دریافت کنید. برخی از تخفیف های قابل توجه Xbox Series X | S شامل بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز است LEGO Star Wars: The Skywalker Saga تنها با 24 دلار (معمولا 60 دلار) و شبیه سازی مبارزه با ستاره جنگنده جنگ ستارگان: اسکادران با قیمت 6 دلار (معمولا 40 دلار). شما همچنین می توانید بازی های کلاسیک جنگ ستارگان را از ایکس باکس و ایکس باکس 360 اصلی، مانند شوالیه های جمهوری قدیم، جدی شوالیه: آکادمی جدی، و تکاور جمهوری فقط با 5 دلار به ازای هر پاپ – که همه آنها از طریق سازگاری با نسخه پشتیبان، و در برخی موارد با کیفیت و عملکرد گرافیکی بهبود یافته، روی Xbox One و Xbox Series X|S قابل پخش هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

چند معامله دیگر از فروش ذکر شده در زیر را بررسی کنید، یا به فروشگاه مایکروسافت بروید تا همه تخفیف‌های جنگ ستارگان مه 4 را که در حال حاضر موجود است، مشاهده کنید. و مطمئن شوید که فروش مشابه در 4 مه را در سایر خرده فروشان مانند بسته فروتن و GOG. و اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد آخرین بازی جنگ ستارگان هستید، بررسی ما از Star Wars Jedi: Survivor را که به تازگی برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه شخصی منتشر شده است، بررسی کنید.

فروش مایکروسافت در مه 4

بخوانید  راهنمای خرید کیبورد گیمینگ با بودجه های مختلف

مایکروسافت 4 ماه مه (معروف به روز جنگ ستارگان) را با فروش بازی‌ها و فیلم‌های Star Wars Xbox جشن می‌گیرد.

سپس، از 2 تا 9 می، نسخه های دیجیتال UHD همه فیلم های جنگ ستارگان تنها 8 دلار (معمولاً 20 دلار) در فروشگاه مایکروسافت خواهند بود. تا آن زمان، می‌توانید مجموعه‌های چند فیلمی مانند این را نیز بگیرید بسته جنگ ستارگان: سه گانه بعدی برای تنها 38 دلار (معمولا 50 دلار) یا بسته فیلم 9 فیلم جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر با قیمت 97 دلار (کاهش 135 دلار).