یکی از بهترین تبهکاران جنگ ستارگان می خواهد دکتر دووم در MCU باشد



در حالی که دیزنی تایید کرده است که چه بازیگرانی در زمان اکران فیلم Fantastic Four در سینماها در سال 2025 نقش اولین خانواده مارول را بازی خواهند کرد، هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش بزرگ ترین دشمن آنها یعنی دکتر دووم را بازی خواهد کرد یا اینکه حتی در این فیلم ظاهر خواهد شد یا خیر. . حداقل یک بازیگر شناخته شده در حال حاضر برای این نقش لابی می کند، مانند بن مندلسون. واقعا می خواهد نقش پادشاه لتونی را روی پرده بزرگ بازی کند.

مندلسون گفت: «من تقریباً چشم‌ها و دندان‌هایم را می‌دادم تا نقش دکتر دووم را بازی کنم GQ. “من فکر می کنم دکتر دووم شخصیت بزرگ مارول خوانده نشده ای است که می تواند و باید ساخته شود. اما این همان چیزی است که هست.”

چندین بازیگر در طول سال‌ها نقش Doom را بازی کرده‌اند، زیرا او شناخته‌شده‌ترین شرور در مقابل Fantastic Four بوده است. فیلم اکران نشده راجر کورمن Fantastic Four با بازی جوزف کالپ در نقش Doom، در حالی که فیلم های Fantastic Four تیم استوری جولیان مک ماهون را زیر نقاب فلزی نشان می داد. در ریبوت جاش ترانک در سال 2015، توبی کبل نقش آنتاگونیست را بازی کرد.

در کمیک ها، Doctor Doom به تدریج تبدیل به یکی از خطرناک ترین شخصیت های تمام کمیک های مارول شد. او یک نابغه علمی، استاد هنرهای عرفانی است و به عنوان حاکم لاتوریا از قدرت غیرقابل درک مصونیت دیپلماتیک برخوردار است. بله، حتی قوانین ضعیف بشریت در مقابل Doom زانو می زند.

بخوانید  رونمایی از نسخه لوکس بازی Lies of P

در مورد مندلسون، او با ایفای نقشی شرور غریبه نیست. او اورسون کرنیک در فیلم Rogue One: A Star Wars Story کارگردانی مجلل بود و در پروژه‌های MCU مانند Captain Marvel، Spider-Man: Far From Home و Secret Invasion نقش Skrull Talos را بازی کرد. Fantastic Four قرار است در 25 ژوئیه 2025 وارد بازار شود و پدرو پاسکال در نقش مستر شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش مشعل انسانی و ایبون ماس باچراخ در نقش The Thing بازی می‌کنند.

Thunderbolts دو ماه زودتر، در 2 می، پس از تعویض تاریخ با خانواده ریچاردز منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر