رونمایی از نسخه لوکس بازی Lies of P

نسخه دیجیتال لوکس Lies of P

البته مزیت اصلی این نسخه 72 ساعت دسترسی زودهنگام است و دارندگان نسخه لوکس از 25 سپتامبر (16 شهریور) می توانند بازی را کشف کنند. با پیش خرید هر نسخه از بازی، به مجموعه‌ای از لباس‌های عروسکی گستاخانه دسترسی خواهید داشت که پینوکیو را شبیه کتاب داستان الهام‌بخش او می‌کند. آیا دروغ گفتن با پوشیدن این لباس راحت تر خواهد بود؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

نسخه دیجیتال لوکس بازی Lies of P به تازگی رونمایی شده است که شامل سه روز دسترسی زودهنگام به بازی است.

Lies of P برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه می شود. Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود. یک دمو رایگان بر روی تمامی پلتفرم ها منتشر شد که دو فصل اول بازی را به بازیکنان ارائه می دهد.این دمو شامل چندین ساعت گیم پلی و دسترسی به هتل کرات و قسمت هاب بود و چندین باس فایت و شخصیت نیز در آن حضور دارند.

به تازگی استودیو NEOWIZ تریلر جدیدی از بازی Lies of P منتشر کرده است که در آن تاریخ انتشار بازی برای او همچنین در 28 شهریور (19 شهریور) تایید کرد. علاوه بر نسخه استاندارد، نسخه دیجیتال را نیز می توان پیش خرید کرد. این نسخه شامل یک جعبه کلکسیونر ضخیم شبیه کتاب، یک دفترچه یادداشت سبک، یک کتاب هنری با جلد گالینگور، لباس و عینک از مجموعه Big Vigny و یک ماسک درون بازی است که برای افرادی که برای جشنواره آماده می‌شوند استفاده می‌شود.

بخوانید  تصویر جانی دپ از لویی پانزدهم در فیلم Jeanne Du Barry