بازی های با بودجه بزرگ فرصت های تلف شده هستند | نقطه در



ساخت و عرضه بازی های ویدیویی AAA به میلیون ها دلار و چندین سال نیاز دارد. در حالی که نتیجه اغلب می‌تواند تجربه‌های بازی فوق‌العاده صیقلی باشد، آنها اغلب این کار را قربانی امتحان ایده‌های جدید می‌کنند که رسانه را به جلو می‌برد. در عوض، این مسئولیت توسط توسعه دهندگان مستقل به عهده گرفته می شود.

در قسمت این هفته Spot On، کرت به Tamoor پیوست تا در مورد اینکه آیا شرکت های بزرگ به اندازه کافی برای اطمینان از تازه نگه داشتن فضای بازی های ویدیویی با ایده های جدید کار می کنند یا خیر صحبت می کند. آن‌ها همچنین درباره تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که در گذشته ریسک‌هایی را پذیرفته‌اند که تأثیر زیادی بر نحوه ساخت و بازی‌های ما داشته است، بحث می‌کنند.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف اکثر برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، عمیقاً در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین معاملات هدست PS5 برای جمعه سیاه 2022