ممکن است به دستگاه‌های دستی Nintendo و PC Gaming آینده نیاز باشد که باتری قابل تعویض داشته باشند



طبق قوانین اتحادیه اروپا که اخیراً تصویب شده است، کنسول‌های دستی و رایانه‌های شخصی بازی آینده باید از سال 2027 باتری‌های قابل تعویض داشته باشند، که بر سخت‌افزار جدیدی که از امسال عرضه می‌شود، تأثیر خواهد گذاشت. مطابق با اسناد اتحادیه اروپا (از طريق اغراق آمیز) هدف این آیین نامه دسترسی آسان مصرف کنندگان به باتری های خود و همچنین تقویت “قوانین پایداری باتری ها و ضایعات باتری” است که “کل چرخه عمر باتری ها – از تولید تا استفاده مجدد و بازیافت” را تنظیم می کند. – و مطمئن شوید که آنها ایمن، پایدار و رقابتی هستند.”

همانطور که اشاره شد VGC، این اسناد جایی برای تفسیر باقی می گذارد زیرا نمی تواند همه انواع دستگاه هایی را که باید تحت پوشش این مقررات قرار گیرند فهرست کند، اما گزارش شده است که یک منبع اتحادیه اروپا به Overkill توضیح داده است که باتری های بازی تحت پوشش مقررات هستند. مقررات جدید. این مستندات همچنین بیان می‌کند که باتری باید با ابزارهای تجاری موجود و بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تخصصی «به راحتی توسط کاربر نهایی قابل جابجایی باشد» مگر اینکه آنها به صورت رایگان همراه با محصول عرضه شوند.

در حال پخش: نقد و بررسی OLED نینتندو سوییچ

برای دستگاه‌های بازی، مقررات جدید سازندگان بازی را ملزم نمی‌کند که بلافاصله طراحی سخت‌افزار موجود را پس از اجرایی شدن حذف کنند. اما مدل‌های جدیدتر Nintendo، Steam Deck یا ROG Ally ممکن است مجبور شوند به کاربران حق تعمیر بدهند، برخلاف مدل‌های سخت‌افزاری فعلی که دسترسی به قطعات داخلی دستگاه را بدون ابزارهای تخصصی دشوار می‌کنند.

بخوانید  اعلام زمان تقریبی اولین تریلر Fast and Furious 10 توسط وین دیزل

گوشی‌های دستی نینتندو از زمان Game Boy Color که هنوز از باتری‌های AA استفاده می‌کردند، باتری‌های قابل تعویض به راحتی نداشتند و در طول دوران Nintendo 2DS و 3DS، برای باز کردن این سیستم‌ها هنگام تعویض باتری داخل، به پیچ گوشتی مخصوص فیلیپس نیاز بود. نینتندو سوییچ اصلی نیز دارای یک فرآیند پر زحمت فقط برای تعویض باتریش

چنین تصمیماتی همچنین بر طراحی سیستم در سراسر جهان تأثیر می گذارد، به عنوان مثال قابل توجه آیفون آینده است که استاندارد USB-C را با توجه به مقررات جدید اروپایی اتخاذ می کند.

جانشین نینتندو سوییچ قرار است قبل از شروع ضرب الاجل باتری اتحادیه اروپا عرضه شود، و اگرچه هنوز اعلام نشده است، گزارش اخیر حاکی از آن است که توسعه دستگاه به خوبی پیش خواهد رفت. تامین صفحه نمایش LCD برای گوشی جدید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر