اعلام زمان تقریبی اولین تریلر Fast and Furious 10 توسط وین دیزل

فیلم Fast X در 19 می 2023 (29 می 1402) اکران خواهد شد. همچنین Fast and Furious 11 در دست ساخت است و این قسمت که پایان داستان سری اصلی است هنوز تاریخ انتشار ندارد. همچنین شایعاتی در مورد بازگشت گل گدوت، ژیزل یاشر در Fast and Furious 10 شنیده می شود، اما این شایعه هنوز تایید نشده است. گفته می شود که گدوت در یکی از نسخه های فیلم حضور داشته است، اما مشخص نیست که آیا نسخه نهایی و اکران فیلم همان نسخه هستند یا خیر.



وین دیزل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام زمان تقریبی اولین تریلر Fast X را تایید و اعلام کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، زمان تقریبی اولین تریلر فیلم Fast X مشخص شد. وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو، با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که در آن جوردانا بروستر را در آغوش گرفته است، تایید کرد که اولین تریلر Fast and Furious 10 کمتر از دو ماه دیگر منتشر خواهد شد. اگرچه او زمان دقیقی را اعلام نکرد، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تریلر Fast X در جریان Super Bowl امسال به نمایش درآید، که قبلاً شاهد نمایش برخی از فیلم‌های Fast و Fast بودیم. Furious در طول بازی.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

بخوانید  Indie Devs Say Xbox Game Pass And Epic Exclusive Deals Have Dried Up