انتشار اولین تصویر از بازی Ghost of a Tale 2

اگرچه هنوز نسخه دوم به طور رسمی برای عرضه بر روی PS5 اعلام نشده است، اما با توجه به انتشار نسخه اول بر روی پلی استیشن 4، به نظر نمی رسد بحث عرضه بازی بر روی کنسول نهم سونی باشد. برعکس، این بار موضوع بحث است. توجه داشته باشید که هیچ تاریخی برای انتشار Ghost of a Tale 2 اعلام نشده است.

اولین تصویر از بازی Ghost of a Tale 2

Ghost of a Tale بازیکنان را در نقش Tilo قرار می‌دهد، یک موش موزیکال کوچک شیک که باید به Dwindling Heights Keep نفوذ کند و معشوقش Mera را نجات دهد. همچنین این بازی بر روی کنسول پلی استیشن 5 با نرخ فریم 60 اجرا می شود.

استودیو SeithCG که در واقع تنها یک عضو دارد، اولین تصویر از Ghost of a Tale 2 را منتشر کرد که بر روی Unreal Engine 5 ساخته و اجرا خواهد شد. این تصویر صحنه بسیار دقیقی را نشان می دهد که یک میز قدیمی پر از شمع و سیب را نشان می دهد. در محیطی غار مانند، مناسب برای رشد گیاهان و قارچ ها.

دانلود از آپارات

اولین تصویر از بازی Ghost of a Tale 2 که با Unreal Engine 5 ساخته شده است توسط SeithCG، توسعه دهنده آن منتشر شده است.

علاوه بر این نورپردازی در تصویر با جزئیات و چشم نواز است و در وسط تصویر یک پوستر تعقیب شده را می بینید که ظاهرا تیلو است. شخصیت اصلی و صبور نسخه اول که در این پوستر بر خلاف ذات خود، پست به نظر می رسد. اگرچه اطلاعات کمی درباره Ghost of a Tale 2 داریم، اما نسخه اصلی ارزش امتحان کردن را دارد، ترکیبی استادانه از عناصر پلتفرمینگ، حل پازل و اکشن-RPG.

بخوانید  تحلیل تصویری سریال آخرین بقای ما قسمت سوم
تحریریه مجله بازی یک گیمر