تهاجم مخفی مارول نتیجه هیجان انگیزی را در تریلر جدید منتشر می کند



هجوم مخفی استودیو مارول به پایان مورد انتظار خود نزدیک می شود و طرفداران با تریلر جدیدی روبرو شدند که نوید هیجان و جذابیت بیشتری را می دهد. این کلیپ که در زیر می توانید مشاهده کنید، بقیه سریال را به خوبی به نمایش می گذارد و در عین حال نگاهی اجمالی به اکشن و تعلیق که در دو قسمت پایانی در انتظار شما است را ارائه می دهد.

تریلر جاسوسی نیک فیوری را دنبال می کند که در دنیایی که در آن اعتماد نادر است و فریب در هر گوشه ای در کمین است، حرکت می کند. در MCU فعلی، تهاجم مخفیانه به زمین توسط Skrull های تغییر شکل، بشریت را در معرض خطر قرار داده است. فیوری با متحدان مورد اعتماد خود از جمله اورت راس، ماریا هیل و اسکرول تالو که خانه‌ای روی زمین پیدا کرده‌اند، به نیروهای خود می‌پیوندد. آنها با هم با زمان مسابقه می دهند تا تهاجم قریب الوقوع اسکرول را متوقف کنند و بشریت را نجات دهند.

بازی ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری در کنار گروهی از بازیگران شامل بن مندلسون، کوبی اسمالدرز و مارتین فریمن همچنان تماشاگران را مجذوب خود می کند.

فیلم Secret Invasion به کارگردانی علی سلیم و تهیه‌کنندگی تیمی متشکل از کوین فایگی و جاناتان شوارتز، به خاطر فیلمنامه و تغییرات غیرمنتظره‌اش مورد تحسین قرار گرفت. Secret Invasion فراتر از یک سریال مستقل است و به عنوان یک رشته روایی در دنیای وسیع مارول اهمیت قابل توجهی دارد. عواقب تهاجم Skrull باید تأثیری ماندگار بر پروژه‌های آینده MCU داشته باشد، و این یک ساعت ضروری برای طرفداران مارول است که می‌خواهند با داستان بزرگ‌تر به‌روز باشند.

بخوانید  این ماکت بسته پروتون Ghostbusters یکی از بهترین کلکسیون های سال است

برای کسانی که هنوز به این موضوع پی نبرده‌اند، چهار قسمت اول بازی Secret Invasion اکنون برای پخش انحصاری در +Disney در دسترس است. قسمت پایانی سریال قرار است در 26 جولای پخش شود و خوانندگانی که کنجکاو هستند می توانند بررسی GameSpot از بازی مخفی مارول را مطالعه کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر