کریستوفر نولان می‌گوید دیگر فیلم ابرقهرمانی نمی‌سازد، از سوال جنگ ستارگان اجتناب می‌کند



کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان درباره اینکه آیا فیلم ابرقهرمانی دیگری می‌سازد یا فیلمی از جنگ ستارگان را کارگردانی می‌کند، اظهار نظر کرده است. صحبت کنید هوگو رمزگشایی در طول یک بخش پرسش و پاسخ سریع از یک مصاحبه بزرگتر، از نولان پرسیده شد که آیا او پس از سال ها پیش ساخت سریال بتمن کریستین بیل، برای فیلم ابرقهرمانی دیگری بازخواهد گشت. او با صراحت پاسخ داد: «نه.

مانند یک فیلم جنگ ستارگان، نولان قبل از گفتن «گذر» و امتناع از پاسخ دادن به سؤال، زمان بیشتری را صرف کرد تا به پاسخ خود فکر کند.

آیا او مانند برادرش جاناتان نولان با Westworld برای HBO یک برنامه تلویزیونی اجرا می کند؟ نولان گفت: نه. آیا او هنوز هم خود را در حال ساخت فیلم در 10 سال آینده می بیند؟ بله، کارگردان تایید می کند. نولان همچنین در این مصاحبه تایید کرد که بازی های ویدیویی را انجام نمی دهد، مهم نیست که چقدر ارزش دارد.

همچنین در این مصاحبه از نولان پرسیده شد که آیا فیلمی با بودجه بالاتر به او شانس بیشتری برای موفقیت در گیشه می دهد یا خیر. نولان گفت که بودجه یک فیلم “بی ربط” است. او گفت که بیشتر به “تعامل موضوع با بودجه” علاقه دارد.

نولان خاطرنشان کرد که در اولین فیلمش، دنباله دار در سال 1998، تقریباً هیچ بودجه ای نداشت. او گفت، اما فیلمنامه با این درک نوشته شده بود، بنابراین بودجه و موضوع با هم هماهنگ بودند.

او گفت: «بنابراین فکر می‌کنم تا زمانی که بتوانید این تعادل را حفظ کنید، شانس شما برای داشتن یک فیلم خوب کاملاً برابر است، مهم نیست در چه سطحی کار می‌کنید.

بخوانید  سونی بخش جدیدی با نام PS Studios Mobile را افتتاح کرد

در مصاحبه ای جداگانه با تلگرافنولان بر خلاف تصور خود مبنی بر اینکه استودیوهای هالیوود بیش از حد روی طرح داستان تمرکز می کنند و به اندازه کافی روی “تجربه سمعی و بصری ناب” سینما تمرکز نمی کنند، صحبت کرد.

نولان گفت: “چه به دلایل بودجه ای باشد و چه به دلایل کنترلی، استودیوها اکنون به یک فیلمنامه به عنوان دنباله ای از رویدادها نگاه می کنند و می گویند “این جوهر فیلم است.”از طریق Variety). اما این یک اشتباه بسیار محبوب است – گاهی اوقات در میان منتقدان، کاملاً صریح – اینکه تنها چیزی که اهمیت دارد مقیاس داستانی است که گفته می شود.

نولان از جنگ ستارگان اصلی به عنوان مثال استفاده کرد و گفت که مردم دوست دارند بگویند این فیلم برای داستانش موفق بوده و موفقیت آن به جلوه های بصری آن وابسته نیست. او گفت: “اما، منظورم این است که واضح است که اینطور نیست. این در واقع یک داستان عالی است، اما همچنین یک تجربه تماشایی و شنیداری باورنکردنی است. بنابراین این انکار عمدی آنچه که فیلم ها واقعاً درباره آن هستند، نصب شده است.”

نولان به صراحت خود در مورد صنعت فیلم معروف است. در طول همه گیری، او از استودیوی فیلمسازی خود در آن زمان، برادران وارنر، به دلیل انتشار Tenet در سرویس استریم که در آن زمان با نام HBO Max شناخته می شد، انتقاد کرد. نولان گفت که این “بدترین سرویس استریم” است.

فیلم بعدی نولان، اوپنهایمر، جمعه 21 جولای در سینماها اکران می شود. داستان جی رابرت اوپنهایمر و ساخت اولین بمب اتمی جهان را روایت می کند.

بخوانید  Monarch: Legacy Of Monsters فصل 2 و اسپین آف های موجود در Apple TV+

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر