سونی بخش جدیدی با نام PS Studios Mobile را افتتاح کرد

مدتی است که سونی صحبت از قصد ورود به بازار توسعه موبایلی کرده و در سکوت برخی استعدادهای برتر صنعت را استخدام کرده است تا امورات را برعهده گیرند. سال گذشته سونی نیکولا سباستیانی، مدیراجرایی سابق Apple Aracade را به خدمت گرفته بود تا این کار را به پیش ببرد. استودیو Savage Game اولین خرید سونی با محوریت ساخت بازی‌های موبایل است و این استودیو قصد دارد با سرعت بالایی این بخش نوپا را گسترش بدهد.

قابل ذکر است که امروز بازار بازی‌های موبایل بسیار گسترش پیدا کرده است و آثار مطرحی نظیر فورتنایت و Genshin Impact علاوه‌بر کنسول‌ها و پی‌سی، برای موبایل‌ها هم عرضه شده‌اند. باتوجه‌به اینکه پلی استیشن قصد دارد آثار لایو سرویس خود را گسترش دهد، طبیعی است که به‌دنبال ایجاد چنین بخشی در بازار موبایل هم باشد.

پس از افتتاح بخش موبایل و فیلمسازی پلی استیشن، واضح است که سونی قصد دارد مخاطبان بسیار بیشتری را هدف قرار دهد؛ چون به‌دنبال توسعه رشد برند خود خارج از محدوده کنسولی است.



منبع

سونی بخش جدیدی به نام PS Studios Mobile افتتاح کرده است که به‌صورت مستقل و درکنار توسعه آثار کنسولی این شرکت عمل خواهد کرد.

شرکت PlayStation Studios که استودیوهایی مثل گوریلا و ناتی‌داگ زیر مجموعه آن، قرار است گسترش پیدا کند. درکنار خریداری Savage Game Studios، سونی اعلام کرده است که واحد تجاری جدیدی افتتاح کرده است و این بخش PS Studios Mobile Division نام دارد. این بخش به‌صورت مستقل و در مجاورت بخش کنسولی فعالیت خواهد کرد و «بر تجربیات نوآورانه و به‌روز براساس فرانچایزهای جدید و موجود پلی استیشن تمرکز خواهد کرد».

بخوانید  نینتندو یک مدیر سابق پلی استیشن را استخدام کرده است