این ماکت بسته پروتون Ghostbusters یکی از بهترین کلکسیون های سال است

در حالی که باید برای آن قیمت 400 دلاری فداکاری هایی انجام می شد، این بسته پروتونی به لطف آینده نگری هاسبرو و مهندسان آن به راحتی قابل تنظیم است. انجمن شکارچیان ارواح زمان را تلف نکرد یک اکسسوری عالی را حتی بهتر کنیدو در حال حاضر هیچ کمبودی در موارد اضافی وجود ندارد که بتوانید به قاب اضافه کنید یا تغییرات آسانی که می توانید در خانه انجام دهید.

زمین آسانسور وسوسه‌انگیز بود، زیرا با 400 دلار بسته‌ای دریافت می‌کنید که شبیه به معامله واقعی است، احساس اصالت دارد، با گرز نوترون اسپنگلر سازگار است، و به لطف اهداف کششی به دست آمده، مملو از موارد اضافی است. بیش از 20000 نفر از کمپین Hasbro Pulse – از جمله من – حمایت کرده اند و چند هفته پیش بسته های پروتون حمل و نقل را آغاز کردند. آیا ارزش آن را داشت که تقریباً قیمت یک PS5 را برای یک ماکت کلکسیونی که می‌تواند در گوشه‌ای زیبا به نظر برسد یا برای بازی‌های واقعی Ghostbusters استفاده شود، خرج کنید؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.