سونی: دسترسی خریداران به کنسول PS5 بسیار آسان‌تر شده است

ایزابل توماتیس از پلی استیشن در وبلاگ PS او به طرفداران اطمینان داد که آن روزها به پایان رسیده است و از جامعه کاربران به خاطر شکیبایی آنها در حین عبور از این حجم غیرقابل پیش بینی تقاضای بازار که به دلیل برخی چالش های جهانی ایجاد شده است تشکر کرد. او در بخشی از پیام خود به هواداران نوشت: «اگر به دنبال خرید یک کنسول هستید PS5، اکنون باید برای پیدا کردن آن در فروشگاه‌های سراسر جهان زمان بسیار آسان‌تری داشته باشید.”

توماتیس به علاقه مندان توصیه می کند که فروشگاه آنلاین رسمی پلی استیشن را امتحان کنند، اما سایر فروشگاه های مستقل نیز PS5 و لوازم جانبی آن را حمل خواهند کرد.

این خبر در کنار یک تبلیغ تلویزیونی جدید به نام Live for PS5 منتشر شد که یک تبلیغ زنده اکشن است و در قالب یک بخش خبری بازی های مختلفی را که تا کنون منتشر شده و یا در آینده در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت را نمایش می دهد. . به نظر می‌رسد که این یک حرکت بازاریابی جدید و مهم برای ارتقای سخت‌افزار بازی سونی خواهد بود، زیرا سهام این شرکت همچنان در بازار سهام بهبود می‌یابد.

ایزابل توماتیس از پلی استیشن به طرفداران PS Blog گفت که با بهبود تقاضای بازار، پیدا کردن کنسول های پلی استیشن 5 در بازار بسیار آسان تر شده است.

از زمان عرضه پلی استیشن 5 در پایان سال 2020، دسترسی به این کنسول برای بسیاری از علاقه مندان در سراسر جهان آسان نبوده است. به طور کلی وضعیت عرضه کنسول های نسل 9 در آن سال ها با نیاز بازار مطابقت نداشت و همین امر باعث افزایش قیمت این محصولات در بازار ثانویه شد. اکنون به نظر می رسد با ورود به سال 2023، سونی با موفقیت بازار فروش کنسول پلی استیشن 5 را کنترل کرده و در نتیجه کاربران با سهولت بیشتری کنسول جدید خود را خریداری خواهند کرد.

بخوانید  Like A Dragon: Infinite Wealth در حال حاضر به 40 دلار کاهش یافته است

کنسول پلی استیشن 5 با کنترلر Dual Sense