تریلر The Last Of Us Episode 4 نشان می دهد که چه چیزی در راه است

قسمت 3 همه چیز درباره بیل (نیک آفرمن) و فرانک (موری بارتلت) و داستان آنها بود. برای اطلاعات بیشتر، مصاحبه GameSpot با نیل دراکمن و کریگ مازین در مورد این قسمت را بررسی کنید. همچنین می‌توانید در مورد اینکه چگونه اپیزود 3 نظریه طرفداران را با تغییری تأیید کرد، بیشتر بخوانید.

تریلر قسمت 4 که مشخصا پر از اسپویل و ارجاع به قسمت های قبلی است را می توانید در زیر مشاهده کنید.

قسمت‌های جدید The Last of Us یکشنبه‌شب‌ها از HBO پخش می‌شود و به پایان فصل اول در 12 مارس منتهی می‌شود. HBO به تازگی اعلام کرد که فصل 2 در دست ساخت است و طرفداران معتقدند که رویدادهای The Last of Us: Part II را دنبال می کند و ابی را در میان شخصیت های دیگر معرفی می کند.

HBO تریلر قسمت بعدی The Last of Us را منتشر کرده است و به نظر می رسد که یک شخصیت و جناح دیگر بازی های ویدیویی را معرفی کند. اپیزود سوم یکشنبه شب، “Long Long Time” توسط بینندگان به عنوان احتمالاً بهترین اپیزود تا به حال اعلام شده است، و جالب است که ببینیم این سریال چگونه در قسمت 4 و بعد از آن پیشرفت می کند.

جوئل (پدرو پاسکال) و الی (بلا رمزی) اکنون کامیون خود را دارند و در حال حرکت هستند. تریلر نشان می دهد که این زوج با شخصیت کاتلین ملاقات خواهند کرد که به این صورت توصیف می شود “رهبر بی رحم یک جنبش انقلابی در کانزاس سیتی.” این می تواند شکارچیان بازی های ویدیویی باشد. نقش کاتلین را ملانی لینسکی ایفا می کند که در سریال Yellowjackets شبکه Showtime نیز بازی می کند.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: Comment obtenir le renard arc-en-ciel

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر