توسعه دهندگان سابق Forza Horizon 5 استودیو را ترک می کنند و روی یک بازی جهان باز کار می کنند

خروج چندین نفر از کارکنان کلیدی از Playground Games در زمانی اتفاق می‌افتد که تیمی در استودیو تلاش خود را بر روی راه‌اندازی مجدد Fable متمرکز می‌کنند، پروژه‌ای که مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس، با اشتیاق خالص به آن هدایت می‌شود.

چندین توسعه‌دهنده از توسعه‌دهنده Forza Horizon، Playground Games، مایکروسافت را ترک کردند و استودیوی جدیدی به نام Maverick Games را تشکیل دادند. مطابق با یوروگیمرمایک براون مدیر خلاق سابق Forza Horizon 5، تام باچر تهیه کننده ارشد Playground، مت کریون مدیر فنی، گرت هاروود کارگردان هنری فنی، کارگردان هنری بن پنروز، و کارگردان صوتی فریزر استچان، از جمله خروجی ها هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بوتی در مصاحبه ای در سال گذشته گفت: “آنها اشتیاق خاصی به مالکیت معنوی داشتند و همچنین نشان دادند که قلب و روح فابل را درک می کنند و چگونه می توانند آن را برای حساسیت های امروزی پیش ببرند.” “بعضی از چیزهایی که من دیده ام بسیار دلگرم کننده هستند. آنها از یک پایه فناوری عالی برخوردار هستند و تعهد ثابتی به کیفیت ساخت دارند.”

برای گیمرها، ما در حال حاضر روی یک عنوان هیجان انگیز با کیفیت بسیار بالا کار می کنیم و برای توسعه دهندگان، ما در حال ساختن خانه ای هستیم که در آن همه تشویق می شوند تا ریسک کنند، کنجکاو باشند، خلاق باشند، نوآور باشند و خودشان باشند. توسعه دهنده در بیانیه ای گفته است، حتی و مهمتر از همه، یک فرد مغرور باشید.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom Shrine Locations Guide

این استودیو در حال حاضر بر روی اولین بازی خود با سرمایه اولیه “قابل توجه” کار می کند، یک “بازی برتر جهان باز” جدید برای کنسول ها و رایانه های شخصی.

در دو سال گذشته شاهد تعداد قابل توجهی از خروج از صنعت بزرگ بوده ایم زیرا این توسعه دهندگان به ساخت استودیوهای خود ادامه داده اند. Striking Distance، استودیو تاسیس شده توسط گلن شوفیلد، سال گذشته The Calisto Protocol را منتشر کرد، خالق سری Yakuza، توشیهیرو ناگوشی، استودیوی ناگوشی را زیر نظر NetEase تشکیل داد و معروف‌تر از همه، خالق Metal Gear Solid، هیدئو کوجیما، چند سال پیش کونامی را ترک کرد و کوجیما پروداکشنز را راه‌اندازی کرد. که در حال حاضر روی Death Stranding 2 کار می کند.