چگونه در دره دریم لایت دیزنی بالا برویم



حرکت در اطراف دره دریم لایت دیزنی می تواند بدون انرژی اضافی که از وعده های غذایی تامین می شود کمی کند باشد. هنگامی که آن نوار انرژی طلایی را به دست آورید، می توانید بسیار سریعتر حرکت کنید. اما اگر می‌خواهید حتی سریع‌تر حرکت کنید، می‌توانید این کار را با استفاده از قابلیت شناور کردن بازی انجام دهید – اگرچه باید توجه داشت که این کار هزینه دارد. همه چیزهایی را که باید در مورد شناور شدن بدانید، بخوانید.

چگونه در دره دریم لایت دیزنی بالا برویم

شناور در دریم لایت دره اساساً به شما امکان می دهد با استفاده از جادو در دره خود بچرخید. با این حال، این به آرامی نوار انرژی طلایی شما را تخلیه می‌کند، به این معنی که اگر قصد دارید از این روش حرکت سریع‌تر استفاده کنید، می‌خواهید مقدار زیادی وعده‌های غذایی انرژی را در فهرست موجودی خود نگه دارید.

در حال پخش: 20 نکته برای مبتدیان در دره دریم لایت دیزنی

برای سر خوردن در دریم لایت ولی، فقط مطمئن شوید که غذایی خورده‌اید که انرژی طلایی روی میله شما می‌دهد، سپس دکمه مناسب روی کنترلر خود را فشار دهید و نگه دارید تا شروع به سر خوردن کنید. این دکمه بسته به پلتفرم انتخابی شما متفاوت به نظر می رسد.

  • پلی استیشن -O
  • ایکس باکس
  • عوض شدن
  • کامپیوتر – تغییر دادن

تا زمانی که نگه داشتن دکمه را متوقف نکنید، شناور را ادامه خواهید داد، به این معنی که به استفاده از انرژی طلایی خود ادامه خواهید داد. به همین دلیل، معمولاً بهتر است زمانی که نیاز دارید مسافت های طولانی تری را به سرعت طی کنید، آن را روشن نگه دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Dreamlight Valley، مرکز راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.