معرفی ویژگی های پلی استیشن 5 در تریلر جدید Final Fantasy 16


اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy 16 منتشر کرد که در آن شاهد استفاده از ویژگی های پلی استیشن 5 در تجربه بازی هستیم.

با نزدیک شدن به زمان برنامه ریزی شده بازی Final Fantasy 16، اسکوئر انیکس تیزر تریلر جدیدی از این اثر را با عموم به اشتراک گذاشته است. در این تریلر با عنوان «نسل بعدی غوطه‌ور شدن» می‌توان دید که تیم سازنده چگونه از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۵ در فاینال فانتزی ۱۶ استفاده کرده است.

این تریلر ویژگی‌های گیم‌پلی مختلفی را به نمایش می‌گذارد که از طریق پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار گرفته‌اند، از جمله زمان‌های بارگذاری سریع‌تر هنگام سفر در دنیای Valisthea، استفاده از سیستم صوتی سه‌بعدی برای طراحی صدا و موسیقی، و استفاده از ویژگی‌های کنترلر DualSense مانند ماشه‌ها. بر بازخورد تطبیقی ​​و لمسی تأکید کرد.

Square Enix تاکنون بازاریابی و تبلیغات زیادی برای Final Fantasy 16 انجام داده است و اخیراً یک نسخه ی نمایشی رایگان برای گیمرهای PlayStation 5 منتشر کرده است. این نسخه ی نمایشی اکنون در فروشگاه PlayStation در دسترس است و به گیمرها امکان می دهد بخش مقدماتی و یک سیاهچال را کشف کنند. Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شود.

دانلود فیلم آپارات

نظر شما درباره آخرین اخبار Final Fantasy 16 چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  به روز رسانی GTA Online ویژگی جدید پیشرفت شغلی را اضافه می کند