به روز رسانی GTA Online ویژگی جدید پیشرفت شغلی را اضافه می کند



Rockstar به تازگی تمام تغییراتی را که در هفته آینده در GTA Online انجام می شود فاش کرد. به عنوان بخشی از به‌روزرسانی San Andreas Mercenaries، تغییراتی در وسایل نقلیه، گیم‌پلی، تعادل و موارد دیگر ایجاد خواهد شد.

بازیکنان اکنون این گزینه را خواهند داشت که هر بار که ادعای بیمه Mors Mutual را ارائه می کنند، همه وسایل نقلیه تخریب شده خود را یکجا مطالبه کنند، و Mors Mutual دیگر هر بار که شخصی وسیله نقلیه خود را در طول ماموریت های تماس ادعا می کند، هزینه ای دریافت نمی کند. اکنون یک برچسب توضیحات سفارشی برای گاراژها وجود خواهد داشت تا به بازیکنان کمک کند هنگام تماس با مکانیک سریعتر اتومبیل خود را پیدا کنند. اکنون بازیکنان می توانند طبقات خاصی را از طریق گاراژ Eclipse Blvd انتخاب کنند. هنگامی که d-Pad هر زمان که F-160 Raiju پرواز می کند فشار داده می شود، وارد حالت پنهان کاری می شود و اگر L3/LS را در حین پرواز هواپیمای VTOL در داخل و خارج از حالت VTOL نگه دارد، این کار را انجام می دهد.

در ادامه، بازیکنان اکنون می توانند از The Willard Eudora و Albany Classic Broadway هنگام شرکت در Taxi Work استفاده کنند و همچنین فیلترهای بیشتری برای مشاغل مسابقه از طریق منوی Jobs وجود خواهد داشت. وسایل نقلیه کمتر محبوب از وب‌سایت‌های درون بازی حذف خواهند شد تا به «بهینه‌سازی تجربه مرور» کمک کنند. اما نگران نباشید، زیرا آنها همچنان در مکان های رویداد دیگر مانند The Lucky Wheel و موارد دیگر در دسترس خواهند بود.

بخوانید  جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت مجدد Gran Turismo 7 به جمع ۱۰ بازی برتر

در مورد تغییرات گیم پلی، بازیکنان اکنون می توانند به عنوان رئیس از منوی Interaction ثبت نام کنند. همچنین هر زمان که شخصی زره ​​بدن را خریداری کند، گزینه “Buy All” وجود خواهد داشت و بازیکنان دیگر نیازی به داشتن رتبه خاصی برای خرید زره خاص نخواهند داشت. علاوه بر این، هر زمان که فردی از گزینه راه اندازی مجدد سریع برای ماموریت استفاده کند، زره بدن دوباره پر می شود و هر زمان که یک زره بر روی چرخ سلاح تجهیز شود، بسته به آسیب وارد شده توسط بازیکنان، زره های خاصی را به آن مجهز می کند.

بازیکنان دیگر نگران دریافت تماس های تلفنی از تام کانرز یا انگلیسی دیو در هنگام چتربازی یا چتربازی نخواهند بود و خدمات اعزام مدرازو دیگر نیازی به استفاده از بیش از یک بازیکن نخواهد داشت. پس از سال ها سوال، گیمرها بالاخره می توانند دکمه اسپرینت را به جای له کردن آن نگه دارند. هر بار که محصول اسید خود را نام می‌برند، 5% پاداش دریافت می‌کنند و الزامات رتبه‌بندی برای اهداف روزانه حذف می‌شوند.

برای تغییرات موجودی، بازیکنان می‌توانند انتظار افزایش پرداخت از کلکسیون‌ها و رویدادها با فعالیت‌هایی مانند مخفیگاه‌ها و صندوق‌های گنج داشته باشند و همچنین ۲۵ درصد افزایش در پرداخت‌ها برای Gerald’s Last Play و A Superyacht Life وجود خواهد داشت. P-996 Lazer و Mammoth Hydra هر بار که در Freemode استفاده می‌شوند متعادل می‌شوند و Orbital Cannon دیگر نمی‌تواند فوراً تنظیم مجدد یا بازپرداخت شود. این به جلوگیری از هدف قرار گرفتن چندین بار پرداخت کنندگان کمک می کند.

بخوانید  آخرین رویداد Fortnite یک حفره بزرگ روی نقشه دارد

در نهایت، بازیکنان اکنون توانایی ردیابی آمار خود را از طریق پیشرفت شغلی خواهند داشت. همانطور که از نام آن پیداست، پیشرفت بازیکن را ردیابی می کند و روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S قرار خواهد گرفت. منوی Career Progression را می‌توانید در منوی اصلی GTA Online و همچنین در منوی Pause پیدا کنید. برای خواندن سایر تغییرات GTA Online، اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد GTA 5، داستان ما را در مورد به روز رسانی بعدی GTA و نحوه فروش GTA 5 بیش از 180 میلیون واحد در سراسر جهان بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر