آخرین رویداد Fortnite یک حفره بزرگ روی نقشه دارد

با نزدیک شدن به فصل 2 فصل 5 فورتنایت، Epic Games شروع به افشای آنچه بازیکنان در قسمت بعدی بازی می‌توانند انتظار داشته باشند. ، یک سوراخ بزرگ ظاهر شد – و ساعت به ساعت در حال رشد بود – درست در جنوب موقعیت آن. اینجا چه خبر است؟

Odyssey اولین بار در اوایل این هفته ظاهر شد، با ماموریت‌های جدید Odyssey که بازیکنان با استفاده از قطعات پیدا شده پس از باز کردن سینه‌ها و پایین آوردن حریفان، موزاییکی می‌سازند – موزاییکی که سه سر یک جانور سگ را نشان می‌دهد. این سوراخ کمی بعد ظاهر شد و هر ساعت که می گذشت، سوراخ و شکاف های اطراف آن بزرگتر می شد.

این به نوبه خود، یک لحظه اجتماعی جالب را ایجاد کرده است که در آن بازیکنان دور هم جمع می شوند تا ببینند سوراخ بعدی چه خواهد کرد، حتی در مسابقات نبرد رویال تک نفره. صحنه هایی در رسانه های اجتماعی ظاهر شده است که در آن بازیکنان جمع می شوند و در اطراف سوراخ می رقصند و منتظرند تا هر چیزی که بیرون می آید ظاهر شود.

چه خبر؟ در ظاهر، Odyssey و وقایع پیرامون آن، همگی به سمت فصل دوم با مضمون اساطیر یونانی است که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی را به همراه داشته است. اودیسه لباس یک جنگجوی یونانی بر تن دارد و نام او آشکارا به نوشته معروف هومر شاعر یونانی اشاره دارد. در عین حال، سگ سه سر در موزاییک به سربروس، سگ نگهبان دنیای زیرین در سنت یونانی اشاره دارد – اگرچه ما نمی دانیم که به طور خاص در جهان Fortnite به چه چیزی اشاره دارد.

بخوانید  تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم Next Goal Wins اعلام شد

این یک سوراخ همیشه در حال رشد در زمین باقی می‌گذارد، و اینجاست که جامعه داده‌کاوی Fortnite وارد می‌شود: به گفته آنها، یک بازوی درخشان بزرگ باید از سوراخ بیرون بیاید و یک صندوق گنج از طریق یک زنجیر از دستش آویزان شود. سپس بازیکنان وظیفه دارند با کلنگ به زنجیر ضربه بزنند تا قفسه سینه را آزاد کنند، فقط به عنوان نسخه Fortnite از جعبه پاندورا نشان داده می شود و بازیکنان به طور غیرمستقیم مسئول هر چیزی که ظاهر می شود می شود.

The Hole in the Ground اولین باری نیست که اپیک گیمز از تغییرات پیشرونده درون بازی برای بتل رویال عظیم خود استفاده می کند. برخی از نمونه های دیگر عبارتند از پرتاب موشک در فصل 1 فصل 4، سفر کوین کیوب در فصل 1 فصل 6 و ایجاد The Aftermath در فصل 2 از فصل 8.

بازی Fortnite اکنون برای Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch، رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر