بازی‌های Fake Helldivers 2 برای مدت کوتاهی در Steam ظاهر شدند، اما از آن زمان حذف شدند

بازی‌های Fake Helldivers 2 این هفته در Steam ظاهر شدند و سعی می‌کردند افراد را در زمانی که تصمیم به خرید بازی محبوب توسعه‌یافته Arrowhead می‌گیرند، کلاهبرداری کنند. استودیو و جامعه رو به رشد آن به سرعت متوجه این کلاهبرداری ها شدند و طولی نکشید که لیست های جعلی توسط Valve غیرفعال شد. اگرچه حداقل یکی از آنها هنوز فعال است، گزینه های خرید در دسترس نیستند.

این مدیر از انجمن Arrowhead در سرور Discord بازی (از طریق Eurogamer) نوشت: “افرادی که هنگام تلاش برای کلاهبرداری از مردم پست می‌گذارند، بدیهی است که بسیار ناراحت کننده و ناامید کننده است، و به همین دلیل و به دلایل ایمنی از شما می‌خواهیم از آنها دوری کنید.” . “باز هم، تنها دو محصول Helldivers 2 که ما عرضه می کنیم Helldivers 2 و Helldivers 2 Super Citizen Edition هستند.”

در حال پخش: نقد Helldivers 2 – Starship Bloopers

راه دیگر برای اطمینان از اینکه معامله واقعی را دریافت می کنید، بررسی تاریخ انتشار، جزئیات توسعه دهنده و ناشر در صفحه Steam برای Helldivers 2 یا نسخه Super Citizen آن است. اگر تاریخ راه اندازی صحیح 8 فوریه، Arrowhead به عنوان توسعه دهنده و PlayStation به عنوان ناشر ذکر نشده باشد، جعلی است. درک اینکه چگونه مردم از این لیست ها شگفت زده شده اند کار سختی نیست، زیرا آنها کپی های بسیار متقاعد کننده ای از هاب اصلی بازی هستند.

یکی از صفحات جعلی Helldivers 2 در Steam.
یکی از صفحات جعلی Helldivers 2 در Steam.

یکی از این بازی‌ها که در ابتدا Figurality نام داشت، صفحه Steam آن توسط صاحبش تغییر کرد تا مانند یک لیست بسیار قانع‌کننده برای Helldivers 2 به نظر برسد، که نگرانی‌هایی را در مورد سیاست‌های Valve و اینکه چگونه یک توسعه‌دهنده می‌تواند صفحه Steam خود را به این شکل جسورانه تغییر دهد، ایجاد کرد. .

این یک مشکل منحصر به فرد برای Helldivers 2 نیز نیست، زیرا مدیر انجمن Pocketpair فاش کرد که چگونه Palworld نیز توسط کلاهبرداران هدف قرار گرفته است:

خبر خوب این است که حتی اگر از یک لیست خوب خجالت زده شدید، سیاست بازپرداخت Steam به شما این امکان را می دهد که پول خود را پس بگیرید، مشروط بر اینکه کمتر از دو ساعت بازی کرده باشید یا بیش از دو هفته مالک بازی نباشید. توسعه دهندگان همچنین اضافه کردند که Steam زمانی که ایمیل هایی در مورد کپی ها دریافت می کند بسیار سریع عمل می کند.

بخوانید  صداپیشگان برادران لاک پشت در طول جلسات ضبط در ویدیوی پشت صحنه TMNT: Mutant Mayhem

در دیگر اخبار Helldivers 2، به نظر می رسد که ربات های قابل بازی به زودی به بازی اضافه خواهند شد، درست به موقع برای ادامه مبارزه برای یک دموکراسی مدیریت شده در برابر انبوهی از Automatons و Tyranids. یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های سال 2024، Helldivers 2 بهترین تجربه Starship Troopers از زمان فیلم 1997 است، حتی اگر برخی از ما بخواهیم آن را حتی بیشتر بر روی آن فیلم کلاسیک ببینیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر