لوگو و نام فیلم جدید سوپرمن در ابتدای فیلمبرداری فاش شد

جیمز گان با انتشار ویدیویی ضمن تایید شروع فیلمبرداری، لوگو و تغییر نام فیلم جدیدش سوپرمن را رسما فاش کرد.

مقالات مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونمرد فولادی به صفحه نقره ای بازخواهد گشت. جیمز گان کارگردان فیلم جدید سوپرمن روز گذشته با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم جدید سوپرمن خبر داد. این عکس در واقع بخشی از لباس سوپرمن و لوگوی رسمی فیلم را نشان می دهد. همچنین مشخص شد که این فیلم دیگر با عنوان Superman: Legacy اکران نخواهد شد و این فیلم با حذف کلمه Legacy تنها با نام Superman شناخته می شود. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نمایش لوگوی لباس پوشیده از برف سوپرمن در فیلم سوپرمن

این اولین بار از زمان فیلم سوپرمن ساخته ریچارد دانر و کریستوفر ریو در سال 1978 است که یک فیلم سوپرمن نامی ساده و بدون پیشوند یا پسوند خواهد داشت. جیمز گان در اکانت اینستاگرام خود گفت که به طور تصادفی فیلمبرداری را در روز سوپرمن شروع کرده است. او در ادامه توضیح داد که وقتی اولین پیش نویس فیلمنامه را تمام کرد، آن را Superman: Legacy نامیدند. اما وقتی به پیش نویس نهایی فیلمنامه نگاه کرد، متوجه شد که نام فیلم قطعا سوپرمن است.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتور، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوک گرل و آنتونی کاریگان در در میان بازیگران حاضر در سوپرمن رکس میسون، همچنین به عنوان متامورفو شناخته می شود، و ادی گاتاگی در نقش مستر عالی، اسکایلر گیسوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو شوماخر، و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپیکا (مهندس)، و ترنس روزمور در نقش اوتیس خواهند بود.

بخوانید  The Dark Knight Rises With These Batman Black Friday Graphic Novel Deals

جیمز گان، کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و جوخه انتحار، به همراه رئیس استودیو دی سی، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده خواهند داشت. ریچل برازناهان نیز پس از اولین روز فیلمبرداری سوپرمن عکسی از خود در کنار دیوید کورنسوت و نیکلاس هولت منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

ریچل برازناهان با دیوید کورنسوت و نیکلاس هولت در پشت صحنه فیلم سوپرمن

فیلم سوپرمن برای اکران در 11 جولای 2025 (20 جولای 1404) برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر