تریلر GreedFall 2 نشان می دهد که نسخه دسترسی زودهنگام چه زمانی منتشر می شود

استودیو Spiders تریلر جدیدی از بازی GreedFall 2: The Dying World منتشر کرده است که تاریخ انتشار نسخه دسترسی زودهنگام این بازی را تایید می کند.

در جریان رویداد اخیر Nacon Connect، استودیو Spiders با تریلر جدیدی اعلام کرد که GreedFall 2: The Dying World در تابستان امسال به صورت دسترسی زودهنگام برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و باید منتظر انتشار نسخه کامل آن در زمان نامعلومی باشیم. زمان 2024 است. علاوه بر رایانه های شخصی، نسخه کامل برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس نیز در دسترس است.

لینک دانلود از ابرات

سه سال پس از اتفاقات قسمت اول، بازیکنان نقش یکی از شهروندان جزیره را بر عهده می گیرند تیر ورادی را می یابند که به زور آواره شده و به سرزمین جقین برده شده است. در دنیایی که گرفتار جنگ و بیماری مالیکور شده است، باید متحدانی پیدا کنید و از عواقب فاجعه بار جلوگیری کنید. مانند نسخه اول، می توانید بر روی جنگ تمرکز کنید، از دیپلماسی استفاده کنید، یا هنر خود را با مخفی کاری و فریب پیش ببرید.

مناطق جدید در Gridfall 2 شامل اولیما، شهر ستاره ای Bridge Alliance و Yoxantis است که در آن با گروه های مختلف روبرو خواهید شد. شما می توانید یک شخصیت بسازید و با متحدان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، این متحدان می توانند عاشق یا رقیب شما شوند. شما همچنین می توانید آنها را در طول مبارزه کنترل کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نظرسنجی بلیزاد در مورد مقدار تمایل کاربران به پرداخت پول در Overwatch 2