آیا توسعه دهنده NBA Playgrounds قصد دارد راه خود را با Ambrisser جدا کند؟

ظاهرا صابر با این معامله تعامل داشته است 500 میلیون دلار از گروه Embracer جدا خواهد شد.

همراه با اخراج و بسته شدن استودیوهای گروه Embracer، به نظر می رسد که Cyber ​​Interactive، یکی از بزرگترین توسعه دهندگان این شرکت، نیز راه خود را از دست خواهد داد. جیسون شرایر بلومبرگ گزارش داد که یک گروه خصوصی از سرمایه گذاران قصد دارند با پرداخت 500 میلیون دلار این توسعه دهنده را خریداری کنند.

با وجود استقلال، Saber Interactive به بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic ادامه خواهد داد. این بازی نقش آفرینی در سال 2021 معرفی شد و در استودیو Aspyr در دست ساخت بود. اما پس از بروز مشکلاتی، وظیفه تولید بازی به Cyber ​​Interactive محول شد. پیش از این اخباری مبنی بر لغو این پروژه منتشر شده بود که به سرعت این شایعات تکذیب شد.

این قابلیت برای Cyber ​​Interactive نیز فراهم شد تا سایر زیر کلاس‌های Embriser را با خود بیاورد. جیسون شرایر در توییت دیگری نوشت که مطمئن نیست بازسازی KOTOR چه زمانی منتشر خواهد شد. اما این بازی هنوز در دست توسعه است. باید دید دیزنی مالک سری جنگ ستارگان و پلی استیشن که حقوق انحصاری نسخه کنسولی بازی را در اختیار دارد، در این زمینه چه تصمیمی خواهند گرفت.

اخیراً اخباری مبنی بر اخراج در پلی استیشن و الکترونیک آرتز، تعطیلی استودیوی پلی استیشن لندن و استودیوی Ridgeline Games و لغو پروژه هایی مانند بازی سرویس زنده Twisted Metal و شوتر اول شخص جنگ ستارگان منتشر شده است. . همچنین مشخص است که Gearbox توسعه دهنده دیگری است که از Embracer جدا می شود.

بخوانید  یک به‌روزرسانی بزرگ جدید برای Stardew Valley برای کنسول‌ها و موبایل‌ها عرضه می‌شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر