مشخص شده است که توسعه دهنده Borderlands راه خود را از Embriser جدا کرده است

Gearbox سازنده سری بازی Borderlands احتمالا از Embriser Group جدا می شود.

جیسون شرایر بلومبرگ اخیراً گزارش داده است که Saber Interactive از Embracer Group جدا می شود و به قیمت 500 میلیون دلار در مالکیت خصوصی یک گروه سرمایه گذاری خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که توسعه دهنده دیگری نیز همین مسیر را طی کند.

در پاسخ به توئیتی مشابه در مورد خروج Gearbox، خالق سری Borderlands، Jason Schreier درباره Ambrisser نوشت: “با ما همراه باشید.” در سپتامبر گزارش های سال 2023 حاکی از آن بود که آمبریسر قصد داشت گیربکس را پس از لغو قرارداد 2 میلیارد دلاری بفروشد. این عدم توافق باعث تعدیل های متعدد و بسته شدن چندین استودیو شد. ایمیل از دن هویتمدیر ارشد ارتباطات گیربکس نیز به احتمال مستقل شدن این شرکت اشاره کرد.

بعداً جیسون شرایر فاش کرد که امکان عقد قرارداد با استودیوی مستقل Volition، سازنده بازی‌های Saints Row نیز وجود دارد، اما این معامله به جایی نرسید. این استودیو یکی از معروف ترین توسعه دهندگانی بود که توسط Embriser Group تعطیل شد. با این حال، برخی از کارکنان آن استودیویی به نام Shapeshifter Games تاسیس کردند.

به هر حال فعلا باید منتظر اخبار رسمی از Gearbox یا Embracer باشیم و ببینیم توسعه دهنده Borderlands مستقل خواهد شد یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Guardians of the Galaxy Volume 3 اولین تریلر احساسی را دریافت می کند