نسخه موبایل بازی Call of Duty: Warzone به زودی عرضه می شود

اکتیویژن با تریلر جدیدی تاریخ انتشار نسخه موبایل بازی Call of Duty: Warzone را اعلام کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که اکتیویژن تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile منتشر کرده است. نسخه موبایل Call of Duty: Warzone در تاریخ 2 آوریل 1403 (21 مارس 2024) به دست بازیکنان خواهد رسید. این بازی شامل یک بخش Battle Royale و یک بخش چند نفره سنتی است و از پیشرفت متقاطع بین Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone پشتیبانی می کند.

این بازی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد و در زمان عرضه شامل نقشه های Verdansk و Rebirth Island می شود. نقشه Verdansk به 120 بازیکن اجازه رقابت می دهد. در حالی که Rebirth Island می تواند میزبان 48 بازیکن باشد. بازیکنان می‌توانند در بخش چند نفره، نقشه‌های Shipment، Shoot House و Scrapyard و Team Deathmatch، Dominating، Kill Confirmed و Search and Destroy را انتظار داشته باشند.

دانلود ویدیو از ابرات

در حال حاضر یک بازی محبوب Call of Duty به نام Call of Duty Mobile برای کاربران موبایل در دسترس است. همانطور که اسناد دادگاه مربوط به Microsoft v. FTC در طول خرید Activision Blizzard نشان داد، Call of Duty Mobile پس از انتشار Call of Duty: Warzone Mobile حذف خواهد شد. GameSpot برای تایید با Activision تماس گرفته است، اما این شرکت هنوز اظهار نظری نکرده است.

نسخه موبایل Call of Duty: Warzone در قالب یک برنامه دسترسی اولیه محدود در دسترس برخی از کاربران قدیمی قرار گرفته است. بنابراین احتمالاً در گذشته ویدیوها و تصاویری از این بازی را دیده اید. Activision اعلام کرد که از دوره دسترسی اولیه برای جمع‌آوری بازخورد، رفع باگ‌ها و بهبود بازی استفاده کرده است تا محصول در زمان راه‌اندازی به بهترین شکل ممکن اجرا شود و بازیکنان با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

بخوانید  تفکیک تریلر Deadpool و Wolverine: All the Easter Eggs، منابع و سرنخ هایی که پیدا کردیم

Skirmishes برای نسخه موبایل Call of Duty: Warzone

هنوز مشخص نیست که Call of Duty: Warzone Mobile در زمان راه اندازی چگونه عمل می کند، اما Activision می گوید که 10 به روز رسانی اصلی را برای رفع هزاران باگ در طول دسترسی زودهنگام منتشر کرده است. هرکسی که برای نسخه موبایل بازی Call of Duty Warzone پیش‌ثبت‌نام کند (۵۰ میلیون بازیکن تا به حال این کار را انجام داده‌اند) در زمان عرضه بازی در ۲ آوریل ۱۴۰۳، جوایز رایگان زیر را دریافت خواهند کرد:

  • مامور شبح محکوم به شلاق است
  • طراحی Archfiend برای M4 و Prince of Hell برای X12
  • وینیل به نام Foes Flame
  • لوگوی تیره آشنا

از آنجایی که این بازی از cross-progression پشتیبانی می کند، سطوح تجربه، آیتم های باز شده و پیشرفت بازیکن در Battle Pass بین Warzone Mobile، Modern Warfare 3 و Warzone منتقل می شود. بازیکنان برای استفاده از این ویژگی باید با شناسه Activision خود وارد شوند. به استثنای «تعداد کمی» بسته‌های خریداری‌شده در Modern Warfare III و Warzone، همه بسته‌ها در نسخه موبایل Warzone در دسترس خواهند بود.

Call of Duty: Warzone Mobile توسط Solid State Studio، Digital Legends Studio، Beenox Studio و Activision Shanghai Studio توسعه داده شده است. کل مجموعه بازی های Call of Duty در حال حاضر متعلق به مایکروسافت است. زیرا ردموندز اکتیویژن بلیزارد را در سال 2023 خرید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر