بازیگر زن سریال The Last Of Us در فصل 2 درباره شیمی «Talpable» با بلا رمزی صحبت می کند

فصل 2 سریال The Last of Us شبکه HBO اکنون در حال تولید است و یکی از بازیگران جدید، ایزابلا مرسدس، درباره شیمی “قابل لمس” خود با بلا رمزی اظهار نظر کرده است. احتمالاً این همان چیزی است که طرفداران می‌خواهند بشنوند، زیرا شخصیت مرسدس، دینا و رمزی، الی رابطه‌ای صمیمی در روایت داستان The Last of Us: Part II دارند.

مرسده در صحبت با ET گفت که او از اینکه بتواند در فصل دوم The Last of Us بازی کند بسیار هیجان زده است. مرسده گفت: واقعاً خوب است که بتوان با چنین فردی کار کرد.

فصل 2 سریال تلویزیونی حداقل برخی از رویدادهای The Last of Us: Part II را اقتباس می کند. هر کسی که این بازی را بازی کرده باشد، بخشی از درام آینده را درک می کند.

در این بازی ویدیویی، صداپیشگی دینا توسط شانون وودوارد، هنرپیشه وست ورلد انجام شد و کاسینا کارادونا به عنوان الهام بخش مدل این شخصیت بود.

در فصل دوم نیز کیتلین دیور در نقش ابی و یانگ مازینو در نقش جسی انتخاب می شوند. همانطور که گفته شد، فصل 2 هم اکنون در حال تولید است و انتظار می رود در سال 2025 به نمایش درآید.

به طور جداگانه، نیل دراکمن اخیراً در مورد اینکه چگونه ایده اولیه برای ساخت فیلم Last of Us “وحشتناک” بوده است، اظهار نظر کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار نسخه اول و دوم Hotline Miami برای کنسول‌های نسل ۹