امکان تعیین تاریخ انتشار Venom 3 و Spider-Man 4

پیتر پارکر، با نام مستعار تام هالند، بازیگر مرد عنکبوتی، اخیراً در مصاحبه ای گفته است که اتفاقی در حال رخ دادن است و او از این موضوع به وجد آمده است. اما وی اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و با توجه به اعتصاب سراسری نویسندگان، در حال حاضر اخبار زیادی از فیلم مرد عنکبوتی 4 منتشر نشده است و نباید منتظر شروع مراحل پیش نمایش باشید. فیلم Spider-Man 4. تا اتمام آن. همچنین اخیراً گفته شد که سونی پیکچرز تصمیم گرفته تا Venom 3 را در اواخر سال 2024 منتشر کند.

مدتی است که انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در سینماها اکران شده و این انیمیشن بیش از 412 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است. علاوه بر این، انیمیشن The Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) برنامه ریزی شده است.

ونوم در فیلم Venom: Let There Be Carnage به دنبال ادی براک است

سونی پیکچرز به تازگی تاریخ اکران دو فیلم دیگر بر اساس دنیای مارول را منتشر کرده است که به نظر می رسد متعلق به Venom 3 و Spider-Man 4 باشند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونسونی پیکچرز دو تاریخ اکران فیلم های آینده خود را ثبت کرده است. هر دوی این فیلم ها بر اساس مجموعه و شخصیت های مارول ساخته شده اند، اولین فیلم برای 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) و دومین فیلم برای 27 ژوئن 2025 (6 ژوئیه 1404) برنامه ریزی شده است. هر دو فیلم در سینماهای آی مکس اکران خواهند شد. در حالی که نام دو فیلم مشخص نشده است، اما Deadline می‌گوید که این امکان وجود دارد که این تاریخ‌ها متعلق به Venom 3 و Spider-Man 4 با بازی تام هالند باشد.

بخوانید  Apex Legends فصل 16 یک رمپ ایده آل برای بازیکنان جدید است

با این حال، این سوال در حال حاضر فقط حدس و گمان است و هیچ چیز قطعی نیست. اولین فیلم سونی و مارول در حال حاضر هیچ رقابتی در تاریخ اکران خود ندارد، اما یک فیلم بدون عنوان از یونیورسال هفته قبل و یک فیلم بدون عنوان از برادران وارنر اکران خواهد شد. هفته بعد. علاوه بر این، گلادیاتور 2 در 22 نوامبر 2024 اکران خواهد شد. دومین فیلم مارول و سونی قرار است در همان روز با فیلم جدید Blumhouse و همچنین Moana اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر