فصل 16 Apex Legends Reverly نام دارد و در 14 فوریه شروع می شود. در یک پیچ و تاب شگفت انگیز، Revelry اولین فصل از بازی بتل رویال Respawn است که شخصیت قابل بازی جدیدی به فهرست اضافه نمی کند. در عوض، فصل جدید تغییرات بزرگی را در کیت های توانایی به ارمغان می آورد کل محصول موجود از 23 افسانه، هضم هر یک از مهارت ها و تخصص های آنها را برای بازیکنان جدید آسان تر می کند. در همین راستا، فصل 16 همچنین یک سلاح جدید (Nemesis)، یک حالت بازی مرگ تیمی، و یک فرآیند گستردهتر ورود به بازی برای بازیکنان جدید را معرفی میکند – هدف همگی این است که تجربه بازی را برای Apex Legends در دسترستر کنند. و راحت تر قابل درک است
پس از پیش نمایشی از همه چیز در فصل جدید، با مدیر طراحی، ایوان نیکولیچ، طراح اصلی سلاح اریک کانوز و طراح افسانه اصلی دیوان مک گوایر در مورد این مسیر فوق العاده جدید صحبت کردم. ما توضیح دادیم که چرا ساختن یک رقیب با متا مسلطهای R-301 و Flatline به آسانی دستکاری یا تغییر یکی از دیگر تفنگهای تهاجمی موجود نیست، چگونه تیم به پنج کلاس جدید شخصیتها رسید – Assault، Skirmisher، پشتیبانی، کنترلر، و Recon – و چرا تیم در حال حذف عرقآورترین حالت بازی Apex Legends، Arenas، و اضافه کردن یک لیست پخش کاملاً جدید Mixtape و حالت TDM به جای آن است.
Il semble que la saison 16 introduit de nombreux changements de gameplay intéressants, à la fois dans la manière dont les joueurs utilisent les personnages individuels, dans l’accessibilité du jeu dans son ensemble pour les nouveaux joueurs et dans les modes de jeu disponibles. Comment le récit et la narration évolueront-ils également cette saison, le cas échéant?
Evan Nikolich: Donc, cette saison étant notre anniversaire, la philosophie que nous avons est la “célébration”, une ambiance festive. Et oui, c’était une opportunité pour nous de vraiment nous concentrer et de revitaliser le gameplay. Cela étant dit, la tradition est super importante et la croissance du monde d’Apex est également au cœur de l’expérience, l’ADN d’Apex Legends. Et tandis que cette saison va être une histoire légère à l’avant, nous évoluons définitivement dans la façon dont nous racontons l’histoire et vous commencerez à avoir des taquineries à ce sujet vers la fin de la saison et vous verrez notre l’histoire se révèle saison après saison pour le reste de l’année.
Lors de l’aperçu de la saison 16, vous avez tous expliqué qu’une partie de la raison pour laquelle le Nemesis était de détrôner partiellement la domination du R-301 et de Flatline dans la méta – merci pour cela, au fait. Je suis curieux cependant – et si c’est trop compliqué à expliquer, n’hésitez pas à le dire – quel est le raisonnement derrière l’ajout d’un tout nouveau fusil d’assaut à énergie plutôt que d’apporter des changements drastiques au Havoc, le fusil d’assaut à énergie déjà en place. le jeu?
Eric Canavese: Oui, il y a plusieurs raisons. L’une des principales raisons est que nous voulions ajouter une arme à rafale depuis longtemps. Les armes à rafale sont traditionnellement un obstacle plus important pour les joueurs. Et donc, l’un de nos objectifs était de pouvoir créer une arme à rafale qui pourrait plaire à un public plus large que, disons, le Hemlok ou le Prowler. Les gens qui aiment ces armes, les aiment, mais c’est une assez petite partie de nos joueurs qui les utiliseront réellement. L’un des objectifs était donc de répondre : “A quoi ressemble une arme à rafale d’entrée de gamme ?” Et si nous devions faire quelque chose comme ça au Havoc ou quoi que ce soit, cela semblerait très malhonnête à ce qu’est cette arme.
Et en ce qui concerne spécifiquement le Havoc, nous aimons vraiment la façon dont le turbocompresseur [hop-up attachment] بر Havoc و Devotion تاثیر می گذارد، و ما همچنان می خواهیم سلاح های بیشتری برای استفاده از هاپ آپ های خود داشته باشیم تا در این زمینه معتبرتر باشند. پس ما می خواهیم [the Havoc] همچنان به استفاده از این توربوشارژر ادامه دهید. هاپ آپ عالی کار می کند [the Havoc] زیرا باعث می شود Havoc به نوعی اسلحه گذرا برای رسیدن به قدرت کامل شما باشد. ما آنها را سلاح های Exodia می نامیم – سلاح هایی که واقعاً به تمام اتصالات خود برای باز شدن نیاز دارند. در غیر این صورت، آنها واقعاً کار زیادی به تنهایی انجام نمی دهند. و من میدانم که میتوانید استدلال کنید که Havoc میکند، اما این سلاح بسیار سنگینتری است که میتوان از آن بدون همه ضمیمههای آن استفاده کرد. و بنابراین ما نمیخواستیم از شر آن مفهوم خلاص شویم. برای ما مهم بود که بیان جدیدی از انفجار را کشف کنیم و سلاحی پیدا کنیم که واقعاً بتواند هویت خودش را بگیرد و در کنار آن بایستد. [other assault rifles].
و علاوه بر همه اینها، فشار کمی بر اقتصاد مهمات انرژی احساس کردیم. این یکی از گروههای تسلیحات خودکار ما است که کمترین مقدار مهمات در دسترس را دارد، بنابراین اغلب متوجه میشوید که برای دریافت مهمات انرژی گرسنه هستید. معرفی یک سلاح مهمات انرژی دیگر توانایی شما را در استفاده از سایر سلاح های مهمات انرژی افزایش می دهد. اگر می خواستید یک ولت اجرا کنید، اگر می خواهید Havoc یا Devotion را اجرا کنید، اکنون مهمات اضافی روی زمین خواهید داشت. [thanks to the Nemesis]. فقط با کار مجدد چیزی به تمام اهدافی که برای یک سلاح جدید انرژی داریم دست پیدا نمی کند. بنابراین این یک نوع پیش نمایش است از اینکه چرا ما می خواستیم یک سلاح کاملاً جدید به بازی بیاوریم. به راحتی می توان گفت: “اوه، فقط یک سلاح انرژی وارد کنید زیرا ما به مهمات بیشتری نیاز داریم.” اما دلایل بسیار متفاوت و ظریفی وجود دارد که چرا ما یک سلاح جدید میخواهیم، و این همان تیغی است که ما قصد داریم تمام سلاحهای جدید را در برابر آن کوتاه کنیم.
با توقف بازی Arenas، آیا Mixtape یک لیست پخش رتبهبندی میشود یا اکنون بازی رتبهبندی شده منحصراً به بخش بتل رویال بازی مرتبط خواهد بود؟
نیکولیچ: BR حالت رقابتی ما است. این حالتی است که ما میخواهیم تجربهای رقابتی، سطح بالا و دارای امتیاز اکتان بالا باشد [in Apex Legends]، سپس Mixtape به هدف ما از حالتی عمل می کند که در آن تکرارهای بیشتری دریافت می کنید، سهام کمتری پیدا می کنید، و می توانید بدون این که احساس کنید “من برای تیمم هزینه ای خواهم داشت” تمرین کنید. و بنابراین ما می خواهیم هر بازی رتبه بندی شده را فعلاً از آن دور نگه داریم.
در پیش نمایش فصل 16، همه شما در مورد تنظیمات Seer، Wraith، Lifeline و چهار شخصیت دیگر صحبت کردید. آیا این هفت آیتم مورد توجه بهروزرسانی S16 هستند یا میتوان انتظار داشت که تغییرات جزئی در سایر Legends نیز انجام شود؟
دوان مک گوایر:رفع اشکالاتی وجود دارد که برخی از مشکلات را با تعدادی از شخصیت ها بهبود می بخشد – چیزهای Crypto و Newcastle در آنجا وجود دارد که به وضوح در یادداشت های پچ خواهید دید. اما نه، آن هفت تا به نوعی تمرکز اصلی هستند. هیچ کس دیگری نیست که با ترفندهای جزئی در حاشیه نشسته باشد [seven] کسانی هستند که ما در آنها غوطه ور شدیم و سپس همه با اضافه کردن امتیازات کلاس به کیتهای خود، یک تغییر اساسی دریافت میکنند. بنابراین یک لایه کاملاً جدید برای نحوه بازی هر شخصیت در سراسر جدول در فصل 16 وجود خواهد داشت.
و صحبت از این کلاس های شخصیت جدید، چگونه به وجود آمدند؟ چگونه تیم تصمیم گرفت از چهار کلاس به پنج کلاس برود و چه نوع امتیازاتی به هر افسانه بدهد؟ آیا این فقط تست بازی و گفتن “می دانید، چهار خیلی کم است اما شش بسیار زیاد است” یا چیزی شبیه به آن بود؟
مک گوایر: اگر بود خنده دار بود. اما نه، ما یک رویکرد تحلیلی بسیار عمیق در مورد آنچه که اسطورهها سر میز آوردهاند و نحوه بازی آنها در پیش گرفتیم و الگوهای مشترکی بین آنها پیدا کردیم، مانند: “این شخصیتها هستند که از تواناییهای خود استفاده خواهند کرد. و سعی می کنند شما را از راه دور به سمت شما بکشند، آنها سعی خواهند کرد که شما را باز کنند، و سپس آنها می خواهند به آن فشار بیاورند زیرا آنها یک روزنه ایجاد کرده اند. [The legends have] سبک های بازی ثابت که به تنهایی در سطل های طبیعی قرار می گیرند. استثنا میراژ است – او به نوعی شبیه به جک از همه معاملهها است که میتواند در چند معامله مختلف حرکت کند، اما ما او را در هر طبقهای که در حال حاضر در آن قرار دارد با آنچه که تجزیه و تحلیل ما پیدا کرده است، قرار دادهایم.
اما بله، فقط این روند را طی کنید و بگویید: “این شخصیتها آنطور بازی میکنند، در حالی که آن شخصیتها آنطور بازی میکنند. این شخصیتها همه در مورد حرکت و فرار و دعوای داخل و خارج کردن هستند، در حالی که این شخصیتها بسیار متمرکز بر تیم هستند.” شخصیت هایی هستند که روی بازی تیمی تمرکز می کنند و ما این شخصیت ها را داشتیم که در مکان های مختلفی زندگی می کردند [with the old classes]. بنابراین وقتی شروع به سازماندهی آنها به دسته های مختلف کردیم، پنج [new classes] به طور طبیعی پدیدار شد. اینها پنج سبک بازی هستند که در بازی وجود دارند. اینها راههایی هستند که با افسانه های مختلف به Apex نزدیک می شوید و توانایی های آنها شما را تشویق می کند تا در بازی انجام دهید.
با اضافه کردن افسانه های جدید، این ممکن است رشد کند و تغییر کند. و متوجه شدیم که در واقع جاهای کوچکتری وجود دارد که میتوانیم چیزها را در آنها تقسیم کنیم، اما در حال حاضر این پنج مورد وجود دارند و آنهایی هستند که میخواستیم به جای اینکه به بازیکنان جدید جشن بگیریم و به آنها اطلاع دهیم. [having them log on for the first time,] به یک لیست غول پیکر از افسانه ها نگاه کنید که به ترتیبی که در بازی ظاهر می شوند گروه بندی شده اند و بگویید: “من نمی دانم چه کسی می تواند آنطور که من دوست دارم بازی کنم.” ما واقعاً میخواستیم مطمئن شویم که این چیزی است که میتوانید به راحتی با آن شناسایی کنید و اگر شخصیتی را پیدا کردید که دوست داشتید، ممکن است بخواهید شخصیت دیگری را در آنجا امتحان کنید زیرا آنها در همان مسیر بازی میکنند.
در این مرحله – فکر نمیکنم ما آن را در ارائه ندیدهایم و شما هنوز ساختنی را بازی نکردهاید، بنابراین وقتی به آنجا رسیدید آن را خواهید دید – اما ما در واقع کل قسمت را اصلاح کردهایم- پایان صفحه انتخاب افسانه و همچنین انتخاب شخصیت ها وارد بازی می شود.این تلاش بسیار بزرگی است که [Apex Legends experience design director] هارون [Rutledge] می تواند به آن شهادت دهد. بنابراین کلاس ها به خوبی تعریف شده اند. شما به وضوح می توانید همه شخصیت ها را در کلاس خود ببینید. بنابراین یک بازسازی و سازماندهی مجدد بزرگ است که دیدن آن را بسیار بسیار آسان و بسیار زیباتر می کند.
این گفتگو برای اختصار و خوانایی ویرایش شده است. برای بهروز ماندن در مورد تغییرات جدیدی که در Revelry میآیند، خلاصه ما را از همه چیزهایی که در مورد Apex Legends فصل 16 میدانیم، بررسی کنید.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.