سری ایکس باکس سیگیت


Xbox Series X|S در چند سال گذشته مجموعه کاملی از بازی های عالی را جمع آوری کرده است. و اگرچه این خبر خوبی برای گیمرها است، اما برای SSD داخلی شما چندان عالی نیست. رسیدن به ظرفیت ایکس باکس نیازی به مقدار زیادی ندارد، به خصوص اگر دارید Xbox Game Pass. اگر محدودیت‌ها را پشت سر می‌گذارید، کنسول خود را با آن ارتقا دهید کارت توسعه ذخیره سازی سیگیت، که برای جمعه سیاه تخفیف زیادی دارد. کارت توسعه سیگیت تنها یکی از این موارد است دو گزینه برای گسترش فضای ذخیره سازی Xbox Series X|S خود، و این دستگاه های ذخیره سازی به ندرت به فروش می رسند.

عملکرد با SSD اصلی Xbox شما قابل تشخیص نیست و از Quick Resume پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد بدون تاخیر بین عناوین جابجا شوید. همچنین با سه سال گارانتی محدود برای آرامش خاطر شما همراه است.

بخوانید  Alan Wake 2 طراح اصلی که روی Control 2 کار می کند

اگر ظرفیت 2 ترابایتی می خواهید، کارت توسعه سیگیت تنها گزینه شماست. با این حال، برای 1 ترابایت، شما همچنین می توانید آن را بازیابی کنید کارت توسعه WD Black C50 به قیمت 125 دلار (به جای 150 دلار). نقشه وسترن دیجیتال نیز دارای مجوز رسمی است.

لازم به ذکر است که کارت های توسعه ایکس باکس سیگیت و وسترن دیجیتال هستند فقط گزینه‌هایی برای گسترش فضای ذخیره‌سازی خود بدون مصالحه. اگرچه Xbox Series X|S از درایوهای قابل حمل سنتی مانند این درایو سیگیت با مضمون استارفیلد با تخفیف، فقط می توانید بازی های Xbox Series X را روی درایوهای خارجی ذخیره کنید. برای اجرای بازی ها باید آنها را به SSD داخلی خود منتقل کنید. به همین دلیل است که کارت های توسعه، که به شما امکان می دهند همه بازی های خود را انجام دهید، بسیار عالی هستند.

کارت‌های توسعه Xbox تنها یکی از بسیاری از محصولات Xbox هستند که برای جمعه سیاه 2023 به فروش می‌رسند. در زیر لیستی از بهترین معاملات کنترلر Xbox و بهترین معاملات بازی Xbox را مشاهده خواهید کرد.


معاملات جمعه سیاه کنترلر Xbox

معاملات بازی جمعه سیاه ایکس باکس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر