پاسخ بازیکن به بازی چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 3 بسیار عالی بوده است


Activision پاسخ بازیکن به حالت چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 3 را «عالی» نامید.

مدت کوتاهی پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ Sledgehammer Games در Reddit برای رسیدگی به نگرانی‌های بازیکنان در مورد فقدان خواستگاری مبتنی بر مهارت در Call of Duty: Modern Warfare 3، Activision یک پست وبلاگی در X Box منتشر کرد تا جزئیاتی در مورد پاسخ مخاطبان Call of Duty ارائه دهد. جامعه چند نفره آخرین نسخه.

دیوید هاجسون، مدیر تحریریه اکتیویژن در پست خود گفت که واکنش جامعه به بازی چند نفره Modern Warfare 3 “عالی” بوده است. هاجسون توضیح داد که توسعه‌دهندگان شامل دو درخواست از طرفداران بودند، توانایی توقف پیمایش و تغییر مجلات، که هر دو توسط بسیاری از مخاطبان مطرح شد. علاوه بر این، به‌روزرسانی‌هایی برای تغییر نحوه راه‌اندازی سلاح‌ها و ایجاد بارگیری‌ها به خوبی توسط بازیکنان دریافت شده است.

زک هادسون، مدیر طراحی بازی در Sledgehammer Games اضافه کرد: «تا کنون، ما به طرز باورنکردنی از بازخوردها الهام گرفته‌ایم. بازخوردهای مثبت باعث شد تلاش‌های خود را ارزشمند بدانیم و از انتقاد به عنوان انگیزه استفاده کنیم تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن به اصلاحات و پیشرفت‌های بزرگ دست یابیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

هادسون بهبودهایی را که از زمان بتای چند نفره Modern Warfare 3 در بازی ایجاد شده است، برجسته کرد و گفت که اسپون ها تمرکز اصلی تیم سازنده بوده است. وی گفت: «آشکارها یکی از اهداف اصلی بود. بازیکنان به ما گفتند که اسپاون ها هیچ جهتی ندارند و درک این موضوع را دشوار می کند که مبارزه را از کجا شروع کنیم. تیم ما متشکل از تحلیلگران، طراحان، مهندسان و QAs ما بین آزمایش بتا و نسخه نهایی روی همه جنبه‌های Spawn کار کردند تا مشکلات گزارش شده توسط بازیکنان را حل کنند. اگرچه ما معتقدیم این تلاش نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است، اما هنوز جای پیشرفت وجود دارد. »

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – Blood of the Queen Tips

سازندگان بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 هنوز جزئیاتی در مورد پیشرفت های آینده این بازی ارائه نکرده اند.این بازی بر روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس موجود است.

نظر شما در مورد جدیدترین محصولات اضافه شده به سری کالاف دیوتی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر