جنا اورتگا به Scream 7 باز نخواهد گشت


Scream 7 ستاره دیگری را از دست داد و حالا دیگر شاهد بازگشت جنا اورتگا در این فیلم ترسناک اسلشر نیستیم.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون حاکی از عدم بازگشت دو ستاره اصلی فیلم Scream 7 در این فیلم است. جنا اورتگا، بازیگر نقش تارا کارپنتر در جیغ و جیغ 5، انتظار نمی رود در فیلم جیغ 7 بازگردد و او دومین بازیگر نقش اول از سری اخیر اسلشر است که در فیلم ترسناک آینده بازنمی گردد. پیش از این، Spyglass تصمیم گرفت ملیسا بارارا را که نقش سم کارپنتر را بازی می‌کرد، به دلیل اظهارنظرهای اخیرش در مورد جنگ که انتقادات شدیدی را به استودیو برانگیخت، اخراج کند.

با این حال، Deadline می گوید که خروج اورتگا از Scream 7 ربطی به اخراج باررا ندارد. منابع متعدد ادعا می کنند که اورتگا هیچ قرارداد یا توافقی با Spyglass نداشته و در جریان مذاکره مجدد، اورتگا در ازای فیلم مبلغ زیادی پول خواسته است. انتظار می رود اورتگا فصل دوم چهارشنبه را در بهار آینده در ایرلند فیلمبرداری کند، سپس به صحنه فیلمبرداری بازگردد تا در تابستان آینده چند صحنه از Beetlejuice 2 را دوباره فیلمبرداری کند.

ملیسا باررا دوباره با Radio Silence همکاری می کند تا Monster را تولید کند

با این حال، رفتن اورتگا قبل از اعتصاب نویسندگان و بازیگران اتفاق افتاد و فیلم جیغ ۷ هنوز فیلمنامه ندارد. کریستوفر لاندون با سابقه کارگردانی Paranormal Activity: The Marked Ones، Happy Death Day، Happy Death Day 2U، Freaky و We Have a Ghost کارگردانی فیلم Scream 7 را بر عهده دارد که هنوز تاثیری روی کار او نداشته است.

فیلم Scream بیش از 137.7 میلیون دلار و Scream 6 بیش از 168.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروختند. صرف نظر از این، فیلم Scream 7 هنوز تاریخ اکران ندارد و حضور هیچ فیلمنامه نویسی اعلام نشده است و باید شاهد حرکت بعدی Spyglass در این زمینه باشیم.

بخوانید  تلاش کریستین بیل برای حل معمای قتل در نخستین تیزر فیلم The Pale Blue Eye
تحریریه مجله بازی یک گیمر