در این معامله جمعه سیاه، 150 دلار در Street Fighter 6 Collector’s Edition صرفه جویی کنید


Street Fighter 6 به راحتی یکی از بهترین بازی های مبارزه ای سال 2023 است، یک تولد دوباره با شکوه برای این فرنچایز که زمین بازی را با ایده های متفکرانه هموار می کند. اگر تا به حال به بازی جذاب کپکام نپرداخته اید و به دنبال یک معامله واقعا خوب برای جمعه سیاه هستید، نگاهی بیندازید. این ویژه در نسخه کلکسیونی Street Fighter 6 از Woot، یکی از شرکت های تابعه آمازون.

به طور معمول با قیمت 250 دلار، می توانید یکی از آنها را با قیمت 100 دلار در چند روز آینده انتخاب کنید. در اینجا چیزی است که در Street Fighter 6: Mad Gear Edition دریافت خواهید کرد. این برای سری ایکس باکس است.

Street Fighter 6 Mad Gear Edition
Street Fighter 6 Mad Gear Edition
  • بازی کامل Street Fighter 6
  • گیربکس دیوانه
  • چهره های پاپ آپ لوک و کیمبرلی رژه
  • کتاب هنری
  • ست استیکر
  • تابلوهای دیورامای فیگور
  • محتوای دیجیتال

یکی از جذابیت‌های مهم اینجا این است که قفل سال یک جنگنده پاس را باز می‌کنید. این به شما امکان می دهد به چهار شخصیت اضافی (که دو نفر از آنها قبلا منتشر شده اند)، لباس ها و رنگ های اضافی، دو سطح اضافی و 7700 بلیط Drive دسترسی داشته باشید. بد نیست! این معمولاً به تنهایی 50 دلار هزینه دارد، بنابراین شما آن را به اضافه تعداد خوبی از چیزهای اضافی دریافت می کنید. Street Fighter 6 نیز عالی است، بنابراین این معامله یک پیشنهاد وسوسه انگیز را ایجاد می کند. این طرح‌های کنترلی پویا و مدرن است که حتی به مادرتان اجازه می‌دهد به شما لگد بزند، و مؤلفه آنلاین از نت‌کد بازگشتی استفاده می‌کند تا همه اقدامات را به‌خوبی اجرا کند.

بخوانید  میراث هاگوارتز بیش از 15 میلیون نسخه فروخته است

“Street Fighter 6 یک درس فوری از نسخه بدون محتوا نسخه قبلی خود گرفته است، زیرا انواع ویژگی ها و حالت های مهم را مستقیماً از دروازه ارائه می دهد. این یک بازی مبارزه ای قوی و درجه یک است. Street Fighter 6 باورنکردنی است؛ بازگشتی به فرم جیسون فانلی در نقد Street Fighter 6 GameSpot نوشت.

اگر از رایانه شخصی استفاده می کنید، می توانید 35 درصد از قیمت Street Fighter 6 در طول فروش پاییز Steam صرفه جویی کنید، و نسخه استاندارد بازی فقط 30 دلار در Amazon و Walmart برای نسخه های PS5، PS4 و Xbox Series X| اس. . برای چیزی کمی بیشتر شریر، بدجنس، حیوان صفتشما می توانید Mortal Kombat 1 را با قیمت 40 دلار خریداری کنید، اما باید عجله کنید زیرا آنها خیلی سریع فروخته می شوند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر