میراث هاگوارتز بیش از 15 میلیون نسخه فروخته است

اخیراً ناشر بازی Hogwarts Legacy آمار جدیدی از فروش این کتاب را به اشتراک گذاشته است

همانطور که شما دوستان یک گیمر عزیز احتمالا می دانید بازی مورد بحث پس از عرضه بر روی کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، Xbox Series S و PC تنها پس از دو هفته توانستند بیش از 12 میلیون نسخه بفروشند و 850 میلیون کسب کنند.

همچنین در روزهای گذشته استودیوی توسعه دهنده پچ بزرگی از بازی میراث هاگوارتز را در اختیار کاربران قرار داد. این پچ علاوه بر رفع بیش از 500 باگ، حالت Aراکنفوبیا را به اثر مورد نظر اضافه کرد. برای بازیکنانی که ترس شدیدی از عنکبوت دارند. در نهایت، طبق گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد استودیوی نرم‌افزار Avalanche روند توسعه بازی بعدی AAA خود را آغاز کرده است.

نطر شما چی هست؟ آیا تا به حال میراث هاگوارتز را بازی کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به عنوان بخشی از آخرین اخبار دنیای بازی، برادران وارنر. Discovery ساعاتی پیش نتایج سه ماهه اول سال (سه ماه منتهی به 31 مارس) را برای کاربران منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy که توسط استودیوی بازی سازی Avalanche ساخته و طراحی شده است، از زمان انتشار رسمی تاکنون بیش از 15 میلیون نسخه فروخته است. میراث هاگوارتز به برادران وارنر گزارش داد. کشف بیش از 1 میلیارد دلار درآمد.

نمایی از قلعه هاگوارتز در تاریکی از بازی میراث هاگوارتز

ارقام ارائه شده در پاراگراف قبل توسط دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر. کشف اعلام شده است. جالب است بدانید که نسخه نسل هشتم اثر مورد بحث روز گذشته برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و این ممکن است فروش کلی جدیدترین ساخته استودیو Avalanche را افزایش دهد. از طرفی سازندگان بازی Hogwarts Legacy قصد دارند این بازی را در تاریخ 25 جولای سال جاری (3 مرداد) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کنند.

بخوانید  استودیو Dambuster در تریلر موسیقی Dead Island 2 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت