استودیو Dambuster در تریلر موسیقی Dead Island 2 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت

Dead Island 2 هم اکنون بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S و PC را می توان تجربه کرد. پشتیبانی پس از عرضه بازی شامل انتشار چندین بسته الحاقی خواهد بود، اما هنوز جزئیاتی از سوی Deep Silver یا Dambuster ارائه نشده است.

به عنوان یک کشتارگاه لس آنجلس به نام HELL-A پس از شیوع بیماری، بازیکنان باید تعداد زیادی مرده را از بین ببرند تا شانس بقا داشته باشند. سیستم FLESH بازی Dead Island 2 امکان تخریب بافت بدن زامبی ها را به روشی واقع بینانه و منطقی فراهم می کند. با وجود اینکه بازی Dead Island 2 یک تجربه خطی را ارائه می دهد، هنوز حدود 20 ساعت طول می کشد تا داستان اصلی و برخی ماموریت های جانبی کامل شود.

بازی Dead Island 2 استودیوی Dambuster بالاخره پس از یک چرخه توسعه طولانی در دسترس بازیکنان قرار گرفت. در حالی که عملکرد این بازی هک اند اسلش زامبی از نظر فروش نامشخص است، با تحسین بالایی از سوی برخی از منتقدان مواجه شده است. در میان جدیدترین اخبار بازی می دانیم که انتشارات تریلر نمرات بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

دانلود فیلم آپارات

Dead Island 2 سرانجام برای کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس قرار گرفت و مورد تحسین برخی از منتقدان قرار گرفت.