برای تریلر جدید Marvel’s Spider-Man 2 باید کمی بیشتر صبر کنیم


استودیو Insomniac Games از طرفداران دعوت می کند تا منتظر بازی بعدی Marvel’s Spider-Man 2 باشند.

امسال پر از بازی های استثنایی است که با انتشار آثار موفقی مانند Hogwarts Legacy و Resident Evil 4 Remake آغاز شد و با انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در آینده ای نزدیک ادامه خواهد یافت. به همه این موارد باید Marvel’s Spider-Man 2 را نیز اضافه کرد که در پاییز 2023 اکران خواهد شد.

با وجود اینکه دو سال از معرفی بازی اکشن ماجراجویی Marvel’s Spider-Man 2 می گذرد، اینسامنیاک گیمز هنوز تریلر طولانی یا جزئیات گیم پلی بازی را با طرفداران به اشتراک نگذاشته است. توسعه دهنده اخیرا به سوال یکی از کاربران توییتر در مورد اینکه چرا Spider-Man 2 نمایش داده نشد پاسخ داد: “چون ما هنوز در آشپزخانه هستیم. بوی خوبی دارد، اما ما شما را می خواهیم. [برای نمایش بعدی بازی] کمی بیشتر صبر کن.”

Marvel’s Spider-Man 2 ممکن است در این رویداد حضور داشته باشد، زیرا شایعه شده است که سونی در ماه مه یا اوایل ژوئن و قبل از جشنواره بازی تابستانی میزبان یک نمایشگاه پلی استیشن خواهد بود. در نتیجه امکان نمایش اولین تریلر گیم پلی و فاش شدن زمان دقیق انتشار بازی در این رویداد وجود دارد.

با نگاهی به دیگر آثار فرست‌پارتی پلی‌استیشن، مانند God of War Ragnarok و Horizon Forbidden West، متوجه می‌شویم که شروع کمپین بازاریابی محصول چند ماه قبل از انتشار چیز جدیدی نیست. چند لحظه پیش یوری لونتال، بازیگر نقش پیتر پارکر از اتمام کار موشن کپچر خود خبر داد که می تواند به معنای پایان توسعه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در آینده ای نه چندان دور باشد. با این حال، باید منتظر انتشار جزئیات موثق باشیم.

بخوانید  پخش یک ویدیوی گیم پلی جدید از بسته الحاقی Dead Cells Return to Castlevania
تحریریه مجله بازی یک گیمر