فیلم Super Mario Bros. می تواند 90 میلیون دلار یا بیشتر برای افتتاحیه آن در ایالات متحده درآمد داشته باشد

فیلم Super Mario Bros. در ماه آوریل اکران می‌شود و انتظار می‌رود باکس آفیس خوبی داشته باشد. با توجه ضرب الاجلاین انیمیشن از روزهای چهارشنبه تا یکشنبه اکرانش در آخر هفته عید پاک می تواند بین 85 تا 90 میلیون دلار در ایالات متحده فروش کند.

بهترین آخر هفته افتتاحیه برای یک فیلم در ایالات متحده در آخر هفته عید پاک، بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت در سال 2016 بود. بیش از 166 میلیون دلار در سه روز اول. این یک مقایسه کامل، کامل یا منصفانه به دلایل مختلف نیست، به ویژه به این دلیل که یک دوره سه روزه را در بر می گیرد در حالی که تخمین ها برای Super Mario Bros. برای مدت پنج روز هستند.

ددلاین خاطرنشان کرد که این عدد “در سمت محافظه کارانه” است، بنابراین نتایج واقعی ممکن است قوی تر باشد. پیش‌بینی‌های باکس آفیس هیچ‌وقت بی‌نقص نیستند، اما یک موفقیت بزرگ برای Super Mario Bros. با توجه به قدرت ستاره فیلم و اندازه فرنچایز ماریو انتظار می رود.

پرفروش‌ترین فیلم بازی ویدیویی تاریخ، Warcraft با 439 میلیون دلار است. در گالری زیر می‌توانید تمام پرفروش‌ترین فیلم‌های بازی ویدیویی را مشاهده کنید.

این سایت گفت که این امر برای برادران سوپر ماریو غیرممکن نخواهد بود. تا بیش از 100 میلیون دلار در ایالات متحده درآمد داشته باشد. ددلاین گزارش داد که داده‌های ردیابی اولیه نشان می‌دهد که این فیلم برای پسران و دختران زیر 12 سال، خانواده‌ها و گیمرهای زیر 25 سال عملکرد خوبی خواهد داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بررسی اجمالی بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat تجربه ای جذاب از سری DmC

کریس پرت صداپیشگی ماریو را در فیلم بعدی Super Mario Bros صداپیشگی می‌کند، جک بلک صداپیشگی Bowser، Charlie Day در نقش لوئیجی، Seth Rogen که DK را زنده می‌کند و Anya Taylor-Joy صدای هلو را بر عهده دارد.

فیلم Super Mario Bros. از سال 1993 با باب هاسکینز و جان لگوئیزامو ساخته شد فقط 21 میلیون دلار در طول عمرش. انتظار می رود انیمیشن جدید پس از یک روز به بالاترین حد خود برسد.

پس از تاخیر در تعطیلات 2022، Super Mario Bros. قرار بود روز جمعه 7 آوریل منتشر شود و به چهارشنبه 5 آوریل منتقل شود.