کارگردان فیلم جدید دنیای DC بتمن فاش شد

فیلم The Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان و به‌عنوان راه‌انداز دنیای سینمایی جدید DC، برای اکران در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ ژوئیه ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران Batman: The Brave and the Bold اعلام نشده است و بازیگر جدید نقش بتمن نیز مشخص نیست.

اندی موشیاتی درباره فیلم It مصاحبه کرد

فیلم The Brave and the Bold به عنوان ریبوت فیلم بتمن در فصل اول دنیای دی سی به نام خدایان و هیولاها ساخته می شود و مدتی پیش مشخص شد که اندی موشیاتی کارگردان فیلم فلش است. اولین انتخاب برای کارگردانی فیلم جدید بتمن. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونکارگردان فیلم جدید بتمن مشخص شد. ورایتی تایید کرده است که اندی موشیاتی کارگردان The Flash رسما کارگردانی Batman: The Brave and the Bold را بر عهده گرفته است. او همچنین قراردادی چند جانبه با برادران وارنر امضا کرد. همکاری خود را با این شرکت گسترش دهد. جیمز گان و پیتر سافران، مدیران اجرایی استودیو دی سی در بیانیه ای گفتند:

جیمز گان رسماً اندی موشیاتی را تایید کردکارگردان فلش سکان هدایت Batman: The Brave and the Bold را بر عهده گرفت.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

حتی قبل از اینکه ریاست استودیو دی سی را بر عهده بگیریم، فلش را تماشا کرده بودیم و می دانستیم که او نه تنها یک کارگردان خلاق بزرگ بود، بلکه از طرفداران بزرگ دی سی بود. این یک فیلم بسیار جذاب، خنده دار، تکان دهنده و هیجان انگیز است که عشق اندی به این شخصیت را نشان می دهد. بنابراین وقتی نوبت به دنبال کارگردان فیلم The Brave and the Bold رسید، واقعاً فقط یک انتخاب وجود داشت و خوشبختانه اندی گفت بله.”

بخوانید  احتمال رونمایی Mortal Kombat 12 در این هفته

موشیاتی علاوه بر «فلش» فیلم‌های دیگری چون «ماما»، «آن» و «فصل دو» را کارگردانی کرده است. انتشار The Flash به طور رسمی از امروز آغاز می شود که در آن شاهد دو نسخه از بتمن، مایکل کیتون و بن افلک هستیم. تا کنون، The Flash نقدهای ضعیفی از منتقدان دریافت کرده است، اما برادران وارنر. امیدوارم این فیلم در گیشه موفق شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر