احتمال رونمایی Mortal Kombat 12 در این هفته

حداقل طبق گزارش مالی برادران وارنر، Mortal Kombat 12 در سال 2023 اکران خواهد شد. کشف. این موضوع به طور رسمی توسط استودیو NetherRealm تایید نشده است، اما این وضعیت باید اواخر این هفته تغییر کند. اخیراً، SonicFox طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای ادعا کرده است که انتظار دارد بازی Mortal Kombat 12 در این هفته رونمایی شود و جف گراب ظاهراً به شوخی گفت: «فکر می‌کنم آنها به فضا می‌روند».

Jez Corden از Windows Central به آنها پیوست و گفت: “سپتامبر!” این تاریخ مصادف با عرضه بازی Starfield است. حتی با فرض اینکه جف گراب و جز کوردن در مورد آن شوخی می کنند، اشاره غیرضروری SonicFox به Mortal Kombat 12 در این هفته عجیب است. در هر صورت این مورد به طور رسمی توسط استودیو Netherworld تایید نشده است و باید منتظر زمان بیشتری برای انتشار اطلاعات موثق باشیم.

یک بازیکن حرفه ای بازی مبارزه ای مدعی شده است که انتظار دارد بازی Mortal Kombat 12 در این هفته رونمایی شود.

پلتفرم‌های هدف Mortal Kombat 12 هنوز ناشناخته هستند، اما Warner Bros. دیسکاوری به “راه اندازی جاه طلبانه” بازی اشاره کرد. برادران وارنر. دیسکاوری Suicide Squad: Kill the Justice League را در ماه می برای پلتفرم های Xbox Series X عرضه می کند | Xbox Series S، PlayStation 5 و PC برنامه دارند. با این حال، شایعاتی مبنی بر تعویق آن تا پایان سال 2023 یا حتی 2024 وجود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر

بخوانید  اسباب‌بازی‌های اسرارآمیز باستانی، آیا کودکان هزار سال پیش وسایل بازی داشتند؟