راه اندازی سرویس PC Game Pass در 40 کشور دیگر

این سرویس اشتراک اکنون در آلبانی، الجزایر، بحرین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کاستاریکا، کرواسی، قبرس، اکوادور، مصر، السالوادور، استونی، گرجستان، گواتمالا، هندوراس، ایسلند، کویت، لتونی، لیبی در دسترس است. ، لیختن اشتاین، موجود در لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، مولداوی، مونته نگرو، مراکش، نیکاراگوئه، مقدونیه شمالی، عمان، پاناما، پاراگوئه، پرو، قطر، رومانی، صربستان، اسلوونی، تونس، اوکراین و اروگوئه.

سرویس اشتراک PC Game Pass مایکروسافت در کشورهای جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع می شویم که مایکروسافت از راه اندازی سرویس PC Game Pass در 40 کشور دیگر خبر داده است. سرویس اشتراک PC Game به صورت آزمایشی پس از ماه فوریه در این کشورها در دسترس قرار گرفت.

مایکروسافت از ابتدای بازی Game Pass تلاش زیادی برای ارائه آثار جدید برای کاربران انجام داده است. بسیاری از تحقیقات در حال انجام در مورد تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط ردموند به این سرویس اشتراک مرتبط است. سونی حتی در ماه مارس به سازمان CMA نوشت که این بازی از نظر تعداد کاربر بسیار جلوتر از سرویس پلی استیشن پلاس است.

به مناسبت راه اندازی PC Game Pass در این کشورها، مایکروسافت اعلام کرد که کاربران این مناطق می توانند در طول 3 ماه اول منتظر پیشنهادات ویژه باشند. کاربرانی که به مایکروسافت کمک می کنند تا این سرویس را از طریق برنامه Insider آزمایش کنند، یک اشتراک 2 ماهه رایگان PC Game Pass دریافت خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جعلی بودن رده بندی سنی GTA 6