فیل اسپنسر: تا زمان انتشار Hellblade 2 نباید زیاد منتظر بمانیم


با توجه به صحبت های اخیر فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، به نظر می رسد که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 زودتر از حد انتظار عرضه شود.

فیل اسپنسرمدیر عامل بخش Xbox مایکروسافت طی مصاحبه ای در مورد بازی مورد انتظار Hellblade 2 صحبت کرد و اعلام کرد که طرفداران به زودی شاهد عرضه آن خواهند بود. وقتی از اسپنسر در مورد مورد انتظارترین بازی‌هایش سوال شد، او بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را در صدر فهرست قرار داد. من عاشق استودیوی بازی سازی Ninja Theory و کاری هستم که انجام می دهند. کار آنها فوق العاده است. من بسیار علاقه مند هستم که آنها چگونه بازی های خود را توسعه دهند.”

اگر شما هم از علاقه مندان به آثار اکشن ماجراجویی به خصوص سری Hellblade هستید، خبر خوب این است که به نظر می رسد زمان زیادی تا انتشار نسخه دوم این مجموعه باقی نمانده است. ما لازم نیست مدت زیادی برای Hellblade 2 منتظر بمانیم.

مصاحبه با فیل اسپنسر با وب سایت Verge

انتظار می‌رود که Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال 2024 وارد فروشگاه‌ها شود. این اظهارنظر اسپنسر شایعاتی را برانگیخت که احتمالاً اوایل سال آینده اتفاق می‌افتد. با توجه به اینکه هفته آینده در مراسم اهدای جوایز بازی 17 آذر (7 دسامبر) در سال 2023 اتفاق می افتد، این احتمال وجود دارد که شاهد تریلر و اعلام تاریخ دقیق انتشار این اثر مورد انتظار باشیم.

البته تمامی این شایعات در حد شایعه و حدس و گمان هستند و تا زمان انتشار دقیق بازی Hellblade 2 نمی توان به طور قطعی صحبت کرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا هفته آینده شبی خاطره انگیز برای طرفداران Hellblade 2 خواهد بود یا باید کمی بیشتر صبر کنیم. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، نظرات و پیش بینی های خود را با ما در میان بگذارید.

بخوانید  ویدیوی سریال مفاصل. سونیک سعی می کند به ناکلز کمک کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر