ویدیوی سریال مفاصل. سونیک سعی می کند به ناکلز کمک کند

پارامونت اولین تریلر فیلم Knuckles، اسپین آف Sonic the Hedgehog را منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که پارامونت اولین کلیپ از مجموعه لایو اکشن Knuckles، اسپین آف فیلم Sonic the Hedgehog را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این ویدیو تلاش سونیک و تیلز برای کمک به ناکلز را نشان می دهد که هنوز به خانه جدیدش عادت نکرده است. سریال Knuckles در تاریخ 7 می 1403 (26 آوریل 2024) از شبکه پارامونت پلاس برای مخاطبان عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

ادریس البابازیگر سریال لوتر ادی پیترسونبازیگر سریال The Righteous Gemstones جولیان بارت، بازیگر استثنایی سریال (استثنایی) اسکات ماسکدیبازیگر فیلم بلند نگاه نکن الی تیلوربازیگر سریال تد لسو کریستوفر لوید، بازیگر فیلم بازگشت به آینده (بازگشت به آینده) و کری الویسبازیگر زن پرنسس عروس در سریال Knuckles بازی می کند.

سریال Knuckles بین رویدادهای Sonic the Hedgehog 2 و 3 اتفاق می افتد و ماجراهای Knuckles را دنبال می کند که وید ویپل را در راه مبارزه با Echidna آموزش می دهد. جف فاولر، براندون تراست، یورما تاکونی و کارول بانکر آنها در راس قسمت های مختلف سریال Knuckles بوده اند و جان ویتینگتون، برایان باهوش است و جیمز مادیسکی آنها همچنین به عنوان نویسنده کار می کردند. ادریس البا نیل اچ. موریتز، توبی اشر و تورو ناکاهارا آنها همچنین تهیه کنندگان اجرایی این پروژه بودند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Meadow Walker در Fast X Cameo Appearance به پدرش ادای احترام می کند