تاریخ انتشار Darkest Dungeon 2 برای PS5 و PS4 اعلام شد

استودیو Red Hook تریلر جدیدی از Darkest Dungeon 2 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که بازی RPG نوبتی Darkest Dungeon 2 استودیوی Red Hook بالاخره در دسترس کاربران پلی استیشن قرار گرفت. سال گذشته این بازی محبوب پس از مدت ها دسترسی زودهنگام برای رایانه های شخصی منتشر شد و اکنون استودیوی Red Hook پست جدیدی را در وبلاگ پلی استیشن منتشر کرده است که در مورد این بازی ویدیویی در تاریخ 25 جولای 1403 (15 جولای) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می شود. ، 2024).

Darkest Dungeon 2 روی کنسول های پلی استیشن با قیمت 39.99 دلار، مشابه نسخه رایانه شخصی، به فروش می رسد. در حال حاضر، بازیکنان می توانند این بازی را برای PS4 و PS5 پیش خرید کنند. همچنین یک بسته نرم افزاری Oblivion با قیمت 44.99 دلار موجود است که شامل بسته الحاقی The Binding Blade علاوه بر بازی پایه است.

در ماه مارس سال جاری، Darkest Dungeon 2 در برزیل برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ رتبه‌بندی سنی دریافت کرد که نشان‌دهنده انتشار قریب‌الوقوع این بازی برای پلتفرم‌های دیگر است. با این حال، استودیو Red Hook هنوز تاریخ انتشار نسخه های Xbox و Nintendo Switch را ذکر نکرده است. سازنده اخیراً کمپین مستقل Kingdoms را معرفی کرده است که در اواخر سال جاری به عنوان یک آپدیت رایگان به بازی اضافه خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 منتشر شد