اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 منتشر شد

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 می 2023 (15 می 1402) اکران شود.

در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از وقایع فیلم Guardians of the Galaxy 3 از جمله بازگشت گامورا و چند شخصیت دیگر هستیم که در بخشی از آن برای اولین بار شاهد حضور آدام وارلاک با بازی ویل پولتر هستیم. و High Evolutionary با بازی Chakodi Ivoji، این دو شخصیت با Guardians of the Galaxy مبارزه خواهند کرد. سپس می توانید اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. تماشای 3:

اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

به همراه تریلر، مارول استودیو اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 که در زیر می توانید مشاهده کنید:

کریس پرات، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، شراب دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، چکودی ایوجی و دانیلا ملکیور، از جمله بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy، کارگردانی و فیلمنامه نویسی Guardians of the Galaxy 3 نیز به جیمز گان سپرده شده است.

دانلود فیلم آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شده است. در جریان کامیک کان برزیل CCXP امسال، مارول استودیو اولین تریلر فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که پس از شروعی سرگرم کننده، نمایشی احساسی از آخرین ماجراجویی محافظان کهکشان را نشان می دهد. در طول تریلر، پیتر کویل همچنان از از دست دادن گامورا غمگین است، اما او و بقیه گروهش باید با یک خطر جدید و بزرگ روبرو شوند و فرار نکنند.

بخوانید  Atlus Sega به معرفی چند بازی اعلام نشده در سال 2023 اشاره کرد

استودیو مارول اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را در جریان کامیک کان برزیل منتشر کرد که در آن شاهد آخرین ماجراجویی Guardians of the Galaxy هستیم.