تریلر F1 24 مسابقات شگفت انگیز فرمول 1 را نشان می دهد

در تریلر F1 24، Codemasters مسابقات اتومبیل رانی با سرعت بالا را به نمایش گذاشت.

EA Sports و Codemasters اولین تریلر F1 24 را همراه با بازیگران منتشر کردند ماکس ورشتاپن، راننده افسانه ای جهان فرمول 1 برای نشان دادن کیفیت بصری خیره کننده این شبیه سازی مسابقه ای بازی کرد.

اولین تریلر F1 24 بخش‌هایی از حالت جدید Driver Career بازی را به نمایش می‌گذارد، جایی که بازیکنان به جای کنترل یک شخصیت خیالی، به عنوان یک راننده واقعی از دنیای فرمول یک راه خود را برای قهرمانی خواهند جنگید. این حالت به بازیکنان اجازه می دهد تا رکوردهای این رانندگان افسانه ای را بازسازی کنند و در مسابقات چند فصلی شرکت کنند تا جوایز جدید را به دست آورند. با این حال، بازیکنانی که می خواهند به عنوان رانندگان تازه کار وارد دنیای مسابقات فرمول 1 شوند، آزادی کاملی برای انجام این کار خواهند داشت.

F1 24 هیجان انگیزترین تجربه رانندگی در تاریخ این سری را ارائه خواهد کرد

علاوه بر این، Khash Challenge Career سناریوهای کوتاه شغلی و غیررسمی را همراه با انواع رویدادها و چالش های منحصر به فرد ارائه می دهد و بازیکنان می توانند با تکمیل چالش ها و رسیدن به رتبه های بالاتر در جدول امتیازات، امتیاز جمع آوری کنند.

سیستم کنترل پویا F1 24 “واقعی ترین و جذاب ترین تجربه رانندگی” را در تاریخ این فرنچایز ارائه می کند. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار اضافه شدن گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر خودرو، مدل فریم بهبودیافته، سیستم تعلیق کاملاً ارتقا یافته و موارد دیگر را داشته باشند.

بخوانید  Far Cry 5 در پنجمین سالگرد خود یک ویژگی "بسیار درخواستی" در کنسول های نسل فعلی دریافت می کند.

F1 24 در 11 خرداد 1403 (31 مه 2024) بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس Xbox Series S منتشر شد.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر