یک جفت هدفون 200 دلاری Sennheiser حذف نویز با 70 دلار دریافت کنید.


یکی از بهترین – و معمولاً گران‌قیمت‌ترین وسایل زندگی، مجموعه‌ای محکم از هدفون‌های حذف نویز است. یک مجموعه با کیفیت معمولاً بیش از 300 دلار هزینه دارد، اما در Best Buy می توانید 130 دلار در این هدفون عالی Sennheiser صرفه جویی کنید. به طور معمول 200 دلار، به قیمت 70 دلار به فروش می رسد.

هدفون سنهایزر HD458BT
هدفون سنهایزر HD458BT

این یک معامله واقعا خوب است، زیرا شما یک هدست بلوتوث بی سیم با کیفیت صدای فوق العاده دریافت می کنید. اگرچه هدفون‌های ممتاز سونی و اپل در کاهش نویز برتری دارند، اما با این قیمت آنچه را که پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید (اما نه از Olufsen). صدا همیشه یکی از نقاط قوت Sennheiser بوده است و با این مدل هدفون هایی را دریافت می کنید که قادر به ایجاد صدای عالی در هر سبک موسیقی هستند.

در فرکانس های پایین، متوسط ​​و بالا، شما به دنبال خروجی مطمئن با صدای شفاف هستید. شما حتی می توانید از هدست برای تماس های تلفنی استفاده کنید زیرا دارای میکروفون داخلی است، اما کیفیت آن در این جنبه بهترین نیست. لازم به ذکر است که این تناسب به نفع افرادی است که گوش های کوچکتری دارند. اگر این معیارها را دارید، اینها یک جفت هدفون راحت هستند که برای چند ساعت در حین گوش دادن به آلبوم‌های مورد علاقه‌تان به نوگین خود ببندید.

با عمر باتری تا 30 ساعت با شارژ کامل، طراحی جمع و جور، و سفارشی سازی اضافی از طریق یک برنامه تلفن هوشمند، این می تواند یک هدیه بسیار جالب و مقرون به صرفه برای دوستداران صوتی در زندگی شما باشد.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Shovel Knight Dig در تریلر جدید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر