ناشر Lords of the Fallen انتظار دارد درآمد بالایی داشته باشد


تیم CI Games انتظار دارد که Lords of the Fallen در سال های آینده بسیار سودآور باشد.

بازی Lords of the Fallen جدیدترین اثر استودیوی Hexworks می باشد که توانسته با فروش بیش از یک میلیون واحد در 10 روز اول عرضه خود به موفقیت بزرگی دست یابد. اکنون به نظر می رسد که CI Games، ناشر بازی، برنامه های بلندپروازانه ای برای آینده آن دارد. به همین دلیل است که Mark Tyminsky، مدیرعامل CI Games، گفت که انتظار دارد درآمد این بازی در چند سال آینده از 100 میلیون دلار فراتر رود.

تیمینسکی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “Lords of the Fallen یکی از مجوزهای اصلی ما است که می خواهیم توسعه دهیم.” هدف جاه طلبانه فعلی ما رسیدن به 100 میلیون دلار فروش خالص در چند سال آینده است. علاقه به بازی افزایش می یابد. بنابراین ما مطمئن هستیم که می توانیم به این هدف دست یابیم. »

CI Games در حال حاضر در حال توسعه چندین پروژه از جمله پروژه Survive استودیو Underdog است که بر روی Unreal Engine 5 توسعه یافته است. Hexworks همچنین در حال توسعه یک بازی نقش آفرینی اکشن AAA است که برای انتشار در اوایل سال 2024 توسعه خواهد یافت. دو پروژه روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

Lords of the Fallen تاکنون بیش از 24 به روز رسانی اصلی را دریافت کرده است و تیم توسعه پشتیبانی گسترده ای را ارائه کرده است. این بازی اخیرا داستان جدیدی به نام The Way of the Bucket دریافت کرده است که پاداش ارزشمندی را به بازیکن ارائه می دهد. طلسم های جدیدی از جمله Rising Fire، Blistering Salvo و موارد دیگر نیز به بازی اضافه شده است.

بخوانید  YouTuber یک نینتندو پلی استیشن می سازد و 300000 دلار پس انداز می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر